Student Assistant / Project & Portfolio

Vil du være med til at sikre, at vores kunder får korrekt og rettidig information – og være en del af et større migreringsprojekt? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Project & Portofolio-teamet hos KMD Connect.

Om jobbet

Vi søger en struktureret og detaljeorienteret studentermedhjælper, som kan støtte vores arbejde med kundeudmeldinger og rapportering. Du bliver en del af vores Project & Portofolie team, som arbejder tæt sammen med bl.a. vores support afdeling.

Dine primære opgaver vil være administrative og koordinerende og kræver, at du har styr på detaljerne, kan arbejde systematisk og trives med faste såvel som ad hoc-opgaver. Vi er i gang med et større migreringsprojekt, hvor du vil få en aktiv rolle, derfor vil teknisk forståelse være en fordel.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Udarbejdelse og udsendelse af kundevarslinger
  • Løbende opfølgning på kundevarslinger for at sikre, at kunderne får de rette informationer til rettidig håndtering
  • Udførelse af faste månedlige opgaver, f.eks. kunderapportering
  • Løbende støtte til teamets øvrige administrative opgaver

Det forventes, at du arbejder mellem 10 og 15 timer om ugen. Vi tilbyder dog stor fleksibilitet i forhold til planlægning af din arbejdstid med hensyn til eksamener og øvrige studieaktiviteter.

Vi er lokaliseret ved Aalborg Havnefront, så du vil få arbejdsplads på Aalborg kontoret. Du vil indgå i en større gruppe af studentermedhjælper på KMD’s lokation i Aalborg, og der er løbende sociale arrangementer (fx sommerfester og julefrokost).

Vi værdsætter, at der er højt til loftet, plads til de gode ideer og vi hjælper hinanden. Tonen er uformel, og vi syntes det skal være sjovt at gå på arbejde - også selvom vi har travlt.

Om dig

  • Du er i gang med en relevant videregående uddannelse og har mindst to år tilbage af studiet
  • Du er struktureret og arbejder systematisk med dine opgaver
  • Du leverer opgaver til tiden og med høj kvalitet – og har sans for detaljen
  • Du har gode Excel-kompetencer og trives med at arbejde med data
  • Du er tryg ved at arbejde i Word, og du kan formulere dig klart på skrift
  • Du er proaktiv og selvkørende – du tager ansvar og følger op

Vil du vide mere

Vil du vide mere om stillingen, så er du velkommen til at kontakte Implementation Consultant Mai Degnholdt på MNH@kmd.dk

Om KMD Connect

Afdelingen KMD Connect er en af de førende leverandører af integrationsløsninger indenfor handel og sundhed på det danske marked. Vi er i fuld gang med en ambitiøs modernisering, hvor både infrastruktur og applikationer fornys, så de baserer sig på et moderne container setup i en europæisk cloud.

De produkter vi leverer, håndterer alt omkring EDI, Peppol, Nemhandel og meget mere, og vi har et stort dansk setup med løsninger til både sundhed, finans, energi og retail. Det danske setup er suppleret med en ny satsning på det Japanske marked.

Gem job