Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Computerworld it-jobbank vil fungere korrekt.
Bid Support Specialist (Maternity Cover)
Er du administrativ stærk med en god portion humor, og har du lyst til at være en del af et uformelt team, hvor vi har det sjovt sammen mens vi har travlt? Så har vi stillingen til dig.
Vi søger lige nu en kollega til vores Bid Operations Team, som kan supportere vores dygtige salgsteams med at håndtere de prisaftaler, vi har med TD Synnex’s forhandlere og slutkunder.
Stillingen er til en tidsbegrænset barselsvikariat til udgangen af 2026.
Jobbet
Vores Bid Operations Team abejder 100% nordisk og supporterer en organisation på ialt ca. 500 medarbejdere. Du vil blive en del af et team på 6 dygtige kollegaer, som sidder i Birkerød.
Du vil i samarbejde med teamet, vores Business Development Managers og vores leverandører, få ansvaret for at servicere og yde den bedste service til vores salgsteams og kunder. Du kan se frem til et spændende job, hvor vi har travlt men arbejder tæt sammen som team og hjælper hinanden.
Vi har en god portion humor, som Morten Buhl, der er i vores nordiske Bid Supportteam udtaler:
Vi har et super godt team med en god portion humor og en uformel tone. Vi kender hinanden godt og er gode til at arbejde tæt sammen i hverdagen og bevare smilet og humoren, også når det går stærkt
Arbejdsopgaver
- Tilbud og specialpriser
- Forlængelse af bids hos leverandører
- Håndtering af spørgsmål fra salg
- Kontrol af manglende bids
- Administrering af priser
- Backlog management
Vi har i teamet stor fokus på at yde den bedste support og rådgivning i forhold til priser til vores salgsteam, og vi er samtidig i tæt dialog med vores leverandører for at sikre et godt samarbejde.
Arbejdstiden er fast fra kl. 8.30-16.30. Vi arbejder fra kontoret 3 dage og hjemmefra 2 dage.
Din profil
Som person er du administrativt stærk, detaljeorienteret og struktureret i dit arbejde. Du er serviceminded og god til at bevare overblikket, selv når ting går stærkt og kan lide at have mange bolde i luften. Du er god til at samarbejde med dine kollegaer på tværs af organisationen i Norden og bidrager positivt med godt humør og humor i teamet. Du er god til at kommunikere, og hvis du har kendskab samt interesse for IT-branchen er dette naturligvis en fordel, men ikke en nødvendighed. Da vi arbejder nordisk og internationalt, er det vigtigt, at du kan begå dig på engelsk både i skrift og tale. SAP- og Excel-kendskab vil være en fordel.
Hvad kan vi tilbyde?
Vi tilbyder en spændende og international arbejdsplads med masser af tempo i en branche, der konstant udvikles inden for de nyeste teknologier. Vi har en uformel kultur, højt til loftet og en flad organisation, hvor vi samarbejder tæt i teamet og på tværs af teams. Vi vægter det sociale højt, og vi har en social forening drevet af nogle af vores engagerede kollegaer, der er med til at arrangere vores sociale arrangementer, bl.a. paddletennis, vinsmagning og biografture . Vi arbejder fleksibelt, og du vil have mulighed for at arbejde et par dage hjemmefra pr uge.
Derudover arbejder vi aktivt med mangfoldighed og har en nordisk gruppe ”Elevate” med motiverede kollegaer fra Norden, som fokuserer på kønsdiversitet. Vi vægter karriereudvikling, og vi har kolleger, der for nylig er flyttet fra lokale til nordiske roller som en del af deres karriere. Vi har et Servant Leadership mindset, hvor den vigtigste opgave en leder har er at være der for sit team og sørge for, at teamet får succes.
Vi tilbyder også
- Fem feriefridage
- Fleksibel og hybrid arbejdsplads
- God sundhedsforsikring, inklusive fysioterapi, kiropraktor mm.
- Attraktiv pensionsordning hos PFA
- Kontor tæt på offentlig transport og med gratis parkering/El ladere
Ansøgning og hvis du vil vide mere
Send dit CV og ansøgning hurtigst muligt via linket og senest den 14 November. Vi ønsker stillingen besat snarest muligt, og vi vil indkalde løbende til samtaler. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Vil du vide mere om TD SYNNEX kan du kontakt Kenneth Benche, Manager NORDEAST Business Support på telefon 2018 6938 eller på mail Kenneth.Benche@tdsynnex.com.