Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Computerworld it-jobbank vil fungere korrekt.

IT-supporter
Er du IT-supporteren, som kolleger og samarbejdspartnere naturligt søger, når tekniske udfordringer opstår? Eller den som familie og venner altid spørger om hjælp, når teknikken driller? Så er det dig vi leder efter.
Velkommen til IT-supportteamet
Som vores nye IT-supporter bliver du en del af et dedikeret supportteam, hvis fornemmeste opgave er at hjælpe vores kolleger med deres tekniske udfordringer.
IT-supportteamet ligger under Group IT, som i alt består af 12 kolleger fordelt på områderne arkitektur, udvikling, implementering, drift og sikkerhed. Vi har fokus på at hjælpe hinanden på tværs af afdelinger og sætter en ære i at levere løsninger, der gør hverdagen lettere for vores brugere og kolleger.
Group IT har base i Svendborg, men du vil være tilknyttet vores kontor i Ballerup, hvor dine nye kolleger allerede glæder sig til at få din hjælp.
Din nye hverdag hos os
Din hverdag bliver præget af stor variation, hvor du hjælper brugerne med alt fra mindre tekniske udfordringer til mere komplekse IT-issues.
Med en struktureret tilgang håndterer du flere opgaver samtidigt og sikrer, at ingen bliver glemt undervejs. Dine opgaver vil bl.a. bestå af:
- Opsætning og nedtagning af udstyr
- Håndtering af tickets i Freshdesk
- Support af Microsoft 365 og cloud-løsninger
- Netværks- og adgangsstyring
- Brugertræning
I Ballerup sidder vi ca. 110 kolleger, som du vil være fast ’point-of-contact’ for og derudover vil du også, på sigt, blive involveret i større projekter på tværs af vores tre lokationer (Svendborg, Ballerup og Hinnerup).
Dine kvalifikationer for at lykkes i rollen
Vi ser gerne, at du har en form for erfaring med IT-support, men hvor fra og eventuelt hvor mange års erfaring du har er ikke det vigtigste – det er din nysgerrighed, dit gåpåmod og glæden ved at løse udfordringer for andre, der tæller. Og så er det naturligt for dig at indgå i sparring med kolleger, hvor du deler din viden og bidrager aktivt til det gode samarbejdsmiljø. Herudover ser vi gerne;
- Du trives med at fejlsøge og løse problemer logisk, og du har enten erfaring med – eller stor interesse for – Microsoft 365, Windows og netværk
- Du er serviceminded og forstår hvad god kommunikation er; du kommunikerer klart og tydeligt, uanset om modtageren er teknisk eller ikke-teknisk, og du arbejder grundigt for at sikre, at brugeren altid er tilfreds med løsningen
- Du ser fejl som en mulighed for læring, ikke som nederlag. Selv når der er travlt, bevarer du roen og har fokus på at skabe reel værdi – ikke blot at “lukke tickets”
Vi tilbyder dig
Hos os investerer vi i din udvikling, og du får mulighed for både faglig og personlig vækst i et miljø præget af fleksibilitet, humor og respekt for hinanden. Derudover tilbyder vi:
- Et engageret og støttende team, hvor trivsel og udvikling er i fokus
- En moderne og fleksibel arbejdsplads
- Konkurrencedygtig løn inkl. pensionsordning og sundhedsforsikring
- Månedlig in-house fysioterapeut og frokostordning med fri frugt, snacks samt drikkevarer
- Ugentlig fællesmorgenmad og sociale aktiviteter
Sådan søger du stillingen
Send os dit CV og fortæl, hvorfor du brænder for IT-support og hvordan du gør en forskel for brugere og kolleger, ved at svare på tre spørgsmål nedenfor.
Vi inviterer løbende til samtaler, så søg gerne allerede i dag.
- Hvordan sikrer du, at brugere føler sig set og hjulpet – også når de ikke selv er teknisk stærke?
- Hvad motiverer dig ved at arbejde med IT-support, og hvordan bidrager du til et godt samarbejde i et team?
- Kan du give et eksempel på, hvordan du har løst et teknisk problem – og hvad du lærte af processen?
OBS!
Vi vil også gerne opfordre dig, som synes stillingen er interessant, men ikke har samtlige af de kvalifikationer vi beder om, til at ansøge. Vi tror på at man med god oplæring, vidensdeling, godt teamwork og god ledelse kan nå langt, hvis man er nysgerrig og har den rette indstilling.
Hos Danoffice IT omfavner vi vores forskelligheder og tror på mangfoldighed, lighed og inklusion, og derfor opfordrer vi alle uanset nationalitet, etnicitet, køn, alder, religion og handicap til at søge stillingen.
Om Danoffice IT
Danoffice IT er et dansk IT Infrastruktur Powerhouse med tre lokationer i Danmark og en god håndfuld hubs på globalt plan. Vi er 350+ kolleger ligeligt fordelt i Ballerup, Svendborg og Hinnerup. Vores fokus er på at skabe effektive og skalerbare løsninger, der kan understøtte og udvikle alle typer virksomheders og organisationers operationelle krav indenfor AI, hardware, software, netværksinfrastruktur, sikkerhed og cloud-løsninger.
