Ap­pli­ca­tion Manager til Core Services


Vil du gerne forandre og være noget særligt for andre? Dette kan være din mulighed for at få mere substans i dit arbejdsliv. Hos LB lægger vi sjæl i arbejdet, og vi møder medlemmer, kolleger og omverden med skærpet sans. Du bliver en del af et medlemsejet fællesskab, hvor vi er der for hinanden. Vi deler også målet om at gøre forsikring overflødig.

Kan du lægge sjæl i dine og teamets opgaver?

Som application manager bliver du en central figur i vores Application Management-team i Core Services. Sammen med 20 dedikerede kolleger vil du fokusere på at vedligeholde og forbedre vores kernesoftware. Vores team er sammensat af tre forskellige roller, som arbejder sammen om at levere teknologiske løsninger, der opfylder vores brugeres forventninger.

Vi tilbyder derfor spændende opgaver og projekter ifm. optimering og digitalisering af vores virksomhed, til fordel for både vores medlemmer men også kolleger. Her får du muligheden for at påtage dig ansvar og anvende din faglighed og energi til at navigere os ind i en fremtid, hvor vores medlemmers krav til os som forsikringsselskab ændrer sig hastigt.

Dine primære ansvarsområder vil inkludere:

  • At sikre, at vores centrale applikationer fungerer fejlfrit
  • Deltage i grundårsagsanalyser (root cause analysis)
  • Bidrage med indsigt og sparring omkring fremtidige teknologibehov
  • Overvåge at applikationerne opfylder de fastsatte krav
  • Støtte implementeringen af overvågning og monitorering

Har du sans for fællesskab og de rette forudsætninger?

Vi ønsker, at du trives og skaber resultater i LB. Derfor ser vi på, om dine faglige og personlige forudsætninger møder de forventninger, din leder har til dig. Forudsætningerne er:

  • Programmerings- og/eller scriptingerfaring vil være en fordel
  • Gerne erfaringer med driftsrelaterede opgaver i et større systemlandskab
  • Kendskab til dokument-arkivet NEXT vil være en fordel, men er ikke nødvendigt
  • Nysgerrig på systemanvendelse

Som person er du til analytisk problemløsning, og din ro påvirker dine opgaver og dine kolleger omkring dig. Du arbejder stødt og metodisk ned over listen med opgaver og holder fokus også selvom, der kommer uventede ting ind fra højre. Sidst men ikke mindst lægger vi vægt på tværfagligt samarbejde, så det skal du også se værdien i, selvom du langt hen ad vejen arbejder selvstændigt med dine opgaver.

Se, hvad dine kommende kolleger siger om LB

Vi har spurgt tre af dine kommende kolleger om, hvordan de oplever LB:

”De fleste vil sige, at vores arbejde handler mere om fakta end om sanser. Det er også rigtigt i den tekniske problemløsning. Det kræver til gengæld sans for både forretningen og for andre, når der skal vælges, hvad vi løser først, og hvor langt, vi går.”

”Vores arbejdsplads har sjæl. Der er en summen og en stemning. Det er så åbent et landskab, der er kunst og historie alle vegne, og der bliver gjort noget ud af vores arrangementer.”

”Vi skal være modige i vores udvikling – men også i vores forankring. Det er både vigtigt, at vi hele tiden er i bevægelse, og at de ting, vi sætter i gang, kommer ud og bliver forankret.”

Vi ser frem til at høre fra dig.

Ansøg online eller ring, hvis du vil vide mere.

Kontaktperson:

Afdelingschef, Nicki L. Møller, tlf. 30 27 16 69, hvis du vil vide mere om jobbet.

Employee experience specialist, Katja Nordbirk, tlf. 31 15 95 04, hvis du vil vide mere om rekrutteringsforløbet.

Ansøgningsfrist: 01-04-2024

Gem job

LB Forsikring

Arbejdssted

København Ø

Vigtige datoer

Indrykket:
8. marts 2024
Ansøgningsfrist:
1. april 2024