Sup­port­chef – vær med til at trans­for­me­re vores nye sup­por­ten­hed hos Koncern Di­gi­ta­li­se­ring


Er du en udviklingsorienteret leder med erfaring inden for ledelse af ledere? Har du en involverende ledelsesstil, og ønsker du at være med til at skabe forandringer, så har du nu chancen for at blive vores nye supportchef.

Vær med til at sætte retningen

Vi står overfor en spændende transformation, hvor vi vil automatisere og videreudvikle vores supportenhed hos Koncern Digitalisering. Som vores nye supportchef skal du være med til at samle to tidligere adskilte funktioner til én samlet enhed. Transformationen skal ske i samarbejde med din ledelsesgruppe og andre interessenter, hvor det forventes, at I inden for de første 6 måneder udarbejder en plan for enhedens udvikling, og iværksætter den inden for de første 12 måneder. Du kommer til at stå i spidsen for at modernisere og udvikle enheden, så vi i højere grad hjælper brugerne proaktivt, arbejder datadrevet samtidigt med, at der følges op på den daglige drift.

En del af noget større

Du bliver en del af en enhed på ca. 90 velkvalificerede personer og vil få et ledelsesteam med 4 teamledere, som har den daglige faglige- og personaleledelse. Vi har et særligt fokus på at løfte opgaverne i fællesskab, så det forventes, at du i samarbejde med teamlederne skaber en enhed, hvor synergien mellem forskellige faggrupper bringes i spil. Det hele skal foregå i et psykologisk trygt rum med respekt for forskelligheder.

I supportenheden er vi de første brugerne møder, når de har ønsker eller fejl ved deres IT. Det er derfor afgørende, at vi giver dem en venlig, kompetent og rettidig service. Dette gør vi via et stærkt samarbejde og med dedikerede, ansvarsfulde medarbejdere. Vi samarbejder i et godt arbejdsmiljø med en uformel tone

Anja, Teamleder

Supportchef med ledelseserfaring og teknisk forståelse

  • Du har erfaring med ledelse af ledere.
  • Du har en teknisk forståelse, og du kender til ITIL-processer.
  • Du kan balancere mellem drift og udvikling, så der konstant arbejdes med forbedringer samtidigt med, der er fokus på den daglige drift.
  • Du arbejder datadrevet og har fokus på gennemsigtighed i driften og på igangværende og kommende udviklingsaktiviteter.
  • Du får energi af at arbejde på tværs af organisationen og på tværs af fagligheder.

Vi giver kaffe!

Kan du genkende dig selv i ovenstående krav, så giver vi gerne en kop kaffe. Skriv eller ring til ansættende enhedschef Henning Trier på tlf. 51 20 22 28, så finder vi et tidspunkt, der passer dig. Du er også velkommen til at sende os dit CV og en kort ansøgning senest den 22. maj 2024. Vi forventer at afholde løbende samtaler, og vi ønsker tiltrædelse hurtigst muligt eller den 1. august 2024. Læs mere om os som ledelse og vores arbejdsplads.

Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst mellem regionerne og forhandlingsberettiget organisation. Arbejdstiden er 37 timer inkl. betalt frokost. Du bliver ansat af Region Sjælland. Din daglige arbejdsplads vil være i Koncern Digitalisering i Ringsted.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Koncern Digitalisering – Nordens førende indenfor digitalisering i sundhedsvæsenet

Vores vision er klar og ambitiøs. Vi vil være Nordens førende indenfor digitalisering i Sundhedsvæsenet i 2027. Vi arbejder derfor målrettet med at sikre de bedste teknologiske betingelser til gavn for regionens patienter, borgere, samarbejdspartnere og ansatte.

Lær os bedre at kende
Profilside | Hjemmeside | LinkedIn

Om Region Sjælland

Vi er regionens største arbejdsplads med mere end 19.000 medarbejdere og et budget på 23 mia. kroner. Vi løser opgaver inden for sundhed, psykiatri og regional udvikling og driver en række sociale institutioner. Klik ind på www.regionsjaelland.dk og læs mere om regionens opgaver, struktur og geografi. Du finder os også på Facebook, Twitter og LinkedIn.

Gem job