Øko­no­mi­me­d­ar­bej­der med ud­vik­lings­po­ten­ti­a­le til øko­no­misup­por­ten


Brænder du for bogholderi, regnskab og en bred vifte af økonomiopgaver? Og har du lyst til at være en del af en stor it-afdeling? Så er det dig, vi er på udkig efter.

Som økonomimedarbejder i Digitalisering og It, er du med til at varetage vores bogføringsopgaver, interne kontroller samt afregninger ud mod den øvrige del af vores forretning. Du skal også være en aktiv deltager i udvikling og øget automatisering og digitalisering af vores arbejdsprocesser. Derudover vil du skulle understøtte vores controllere i deres daglige arbejde og have en koordinerende rolle indenfor forskellige administrative opgaver.

Vi arbejder indimellem ad hoc og projektorienteret, og vi sætter professionelle samarbejdsværdier højt på tværs af områder og fagligheder. Arbejdsopgaverne kræver at du kan arbejde struktureret, effektivt og selvstændigt, men også har evnen til at tænke nyt.

Dine væsentligste opgaver bliver:

  • Behandling og bogføring af bilag
  • Stikprøvekontrol, opfølgning og afstemning
  • Registrering og afregning af it-ydelser og udstyr
  • Optimering og automatisering af arbejdsgange og processer
  • Opbygning af afregningsmodeller i Excel

Hvem er du?

Din hverdag bliver præget af et dynamisk og travlt arbejdsmiljø, som stiller krav til, at du er selvkørende. Arbejdsopgaverne kræver både præcision og overblik – men det er også vigtigt, at du har den fornødne ordenssans og fleksibilitet som gør, at du naturligt kan indgå i områdets uformelle team.

Du er detaljeorienteret samtidig med, at du evner at holde fokus på målet. Du har en høj faglighed og er god til at holde overblikket i en travl hverdag.

Vi samarbejder på tværs i hele Digitalisering og It, og du får en bred berøringsflade med mange forskellige kolleger.

Vi søger dig, der

  • har en relevant faglig og økonomisk uddannelse
  • har erfaring fra en lignende stilling
  • behersker administrative regnskabs- og it-programmer
  • har en god forståelse for tal og bogholderiopgaver.
  • er stærk i Excel
  • har et godt overblik, er omstillingsparat og trives i et uformelt miljø

I Region Midtjylland arbejder vi med økonomisystemet ØS-indsigt og kontraktstyringssystemet ELO contract lifecycle management. Kendskab hertil vil være en fordel.

Derudover håber vi, du er

  • En der vil bidrage til et godt, kollegialt fællesskab
  • Udadvendt med et naturligt drive; du lader dig ikke begrænse
  • Ambitiøs og initiativrig, og du går gerne et skridt længere, hvis opgaven kræver det
  • Ansvarsbevidst og sætter en ære i at levere den rette kvalitet til tiden.

Primære arbejdssted er Viborg.

Bliv en del af Økonomiområdet

Du får et job i en åben og agil organisation præget af et højt fagligt niveau og med mulighed for stor fleksibilitet i arbejdstiden.

I Økonomi får du 14 engagerede og dedikerede kolleger, der sætter pris på at samarbejde. Vi har en hverdag med gode grin og en uformel omgangstone med højt til loftet. Du kommer til at indgå i et ambitiøst og nytænkende team, som gerne vil udfordres med kompetent, faglig viden og erfaringer. Vi er dristige og ikke bange for at prøve noget nyt; skub derfor gerne til vores verdensbillede og tag ansvar.

Samarbejde på tværs og fokus på kompetenceudvikling

Vi tror på, at samarbejde på tværs og løbende efteruddannelse er med til at skabe et godt arbejdsklima, hvor vi lærer nyt og inspirerer hinanden. Derfor arbejder vi målrettet med strategisk kompetenceudvikling, og tilbyder dig gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Vi sørger for et tilpasset introduktionsforløb og en seriøs og interesseret opfølgning efter din ansættelse. Du kommer til at deltage på vores interne akademi, som er et struktureret kursusforløb, der skaber et fælles afsæt og et godt og bredt kendskab på tværs af Digitalisering og It og Region Midtjylland. Vi arbejder for at skabe de bedste rammer, så du kan udvikle dig og blive endnu dygtigere.

Er du interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder, Morten Skjoldsøge, på 2494 6604 eller morskj@rm.dk eller økonomimedarbejder Anette Andersen på tlf. 7841 2681 og controller Camilla Holm på tlf. 2361 8261.

Send din ansøgning senest den 26. maj. Vi regner med at holde samtaler den 13. juni, og du må inden da forvente at skulle lave en personprofil.

Start 1. september eller efter nærmere aftale.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde i it på vores karriereside.

Digitalisering og It. Sammen om den digitale transformation - vi gør det nemmere at være ansat og bedre at være borger i Region Midtjylland.

Vi er én af landets største, selvstændige afdelinger, som arbejder med digitalisering og it. Vi er over 550 ansatte, som hver dag går på arbejde for at understøtte vores 36.000 brugere med innovative teknologiske løsninger, stabil drift og kvalificeret support på alle årets dage - døgnet rundt.

Vi er ikke en traditionel it-afdeling. Vores mål er at være en proaktiv samskaber af brugernære digitale løsninger, som går forrest i den digitale udvikling. Vi stræber efter at fremme meningsfuld innovation og sammenhængende digitale sundhedsoplevelser, der styrker, udvikler og understøtter fremtidens sundhedsvæsen på tværs af sektorer - samtidig med at vi sikrer robust drift og god support til alle vores brugere. Digitalisering og It er hvor innovation og service mødes for at skabe en bedre og mere sammenhængende fremtid for et sundhedsvæsen i verdensklasse.

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos os på vores karriereside eller få et indblik i vores hverdag på LinkedIn. Du kan også læse regionens digitaliseringsstrategi, som bygger på udvikling af digitale løsninger på patienternes og borgernes præmisser.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret til samtale.

Gem job