Technical Team Lead - IT-projekter og kun­desup­port


Er du en erfaren tekniker med en passion for teknisk support og kundeservice? Har du erfaring med at lede et team, håndtere tekniske projekter og sikre, at kunder får den bedst mulige support i forbindelse med egne udviklede softwareløsninger og industrielle systemer? Så kan du være vores nye Technical Team Lead.

Om stillingen:

Som Technical Team Lead vil du spille en central rolle i at sikre, at vores kunder får den bedste support og rådgivning i forhold til vores softwareløsninger. Du vil lede og koordinere vores Service Team, som beskæftiger sig med teknisk support for produktionssoftware til fabriksstyring og maskinkontrol. Du vil arbejde tæt sammen med vores regionale salgs- og servicekontor, kunder og udviklingsafdelingen for at løse tekniske løsninger og sikre, at vores systemer fungerer optimalt.

I denne nyoprettede rolle vil du være ansvarlig for at lede og udbygge vores IT Service Team, sikre høj kvalitet i supporten, implementere processer og drifte systemvedligeholdelse samt sikre, at vores team lever op til både interne og eksterne krav, hvor du vil styre tekniske opgaver og projekter fra start til slut.

Du vil få en spændende rolle i den forsatte udbygning af vores IT-support team, hvor du vil have en teknisk mentor rolle samt opgaver bestående af teknisk projektledelse, IT-support og den daglige koordinering af opgaver for 2-3 personer i 3rd line support til vores globale organisation hvor der er etableret 1st line and 2nd line service.

Dine opgaver vil blandt andet inkludere:

  • Udførelse, koordinering af aktiviteter i IT Service Teamet
  • Sikre høj kvalitet og kundetilfredshed
  • Sikre ekspert-niveau on-site og remote teknisk support samt træning af 1st, 2nd line og kunder
  • Ansvar for eksterne og interne systemer herunder interne test systemer
  • Implementer procesforbedringer og optimering af arbejdsgange baseret på kundefeedback
  • Overvåge og rapportere systemperformance og tekniske udfordringer
  • Teknisk projektledelse af software- projekter og opgradering i samarbejde med Projektleder, herunder planlægning, og sikre, at projekterne leveres til tiden og i overensstemmelse med kundens krav
  • Koordinere opgaver mellem interne teams og kunder for at sikre effektiv kommunikation og projektleverance i samarbejde med den globale projektleder
  • At være bindeleddet mellem kundens behov og produktet, og i tæt samarbejde med RnD være med til at drive den fortsatte produktudvikling.

Kvalifikationer:

Vi tilbyder:

Om os:

BAADER Logistix A/S er en del af en stor familieejet koncern placeret i Lübeck, som er dedikeret til at innovere fødevareproduktion med innovative maskiner og digitale løsninger. BAADER Logistix A/S er placeret i Århus, og har fokus på digitale produktionssystemer og maskinsoftware til vejesystemer og pakkesystemer. Vores systemer består både af on-site MS SQL-Server installationer og i stigende grad cloud-applikationer.

https://www.baader.com/about

Software & Digital Solutions – BAADER Food Processing Machinery

Sådan søger du:

Interesseret? Send din ansøgning og dit CV allerede i dag. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Jette Pedersen på tlf. 41 21 07 61.

BAADER Logistix A/S
Att. Jette Moos Pedersen
Sindalsvej 44, 8240 Risskov
blxinfo@baader.com
www.baader.com

Gem job