Technical Manager


Vil du stå i spidsen for et engageret teknisk team og være med til at sikre høj kvalitet i vores support og leverancer? Så er det dig, vi leder efter som vores nye Technical Manager til Technical Services.

Om stillingen

Med reference til vores Customer Success Director får du det overordnede ansvar for vores tekniske support og leveranceopgaver. Du bliver nøglepersonen i at sikre høj kundetilfredshed gennem effektiv support, professionel problemløsning og et team, der arbejder fokuseret og med høj kvalitet. Som spillende træner er du ikke bare Manager, men også aktivt involveret i den tekniske opgaveløsning og den daglige drift.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Prioritering og fordeling af opgaver i teamet.
  • Sparring med leder omkring afdelingens strategi, udvikling og optimering af vores tekniske processer.
  • Personaleledelse af teamet herunder daglig ledelse og udvikling af teamet gennem motiverende dialog, sparring og opfølgning.
  • Teknisk opgaveløsning og daglig drift.

Derudover vil du spille en vigtig rolle i rekruttering, onboarding og kompetenceudvikling af nye og eksisterende kolleger.

Du indgår i et stærkt team hos NOVAX, der med hjælpsomhed arbejder mod et fælles mål: at sikre kunden den bedste oplevelse af både løsning, system, support og teknik. Med fokus på målet skal du i samarbejde med teamet sikre at virksomhedens strategi udleves.

Din profil

Du har en stærk teknisk baggrund, der gør dig i stand til at forstå og deltage i IT-support og tekniske leverancer. Desuden har du erfaring med personaleledelse eller teamkoordinering.

Du er struktureret, handlekraftig og trives i en dynamisk hverdag med mange bolde i luften. Du har blik for både mennesker og processer, og du formår at skabe et motiverende arbejdsmiljø, hvor både trivsel og performance er i fokus.

Hvad kan vi tilbyde?

Udvikling, høj faglighed og frihed under ansvar er nøgleord hos NOVAX. Vi sætter pris på vores medarbejdere. Vi arbejder mod fælles mål og er drevet af udvikling, faglighed og god service. Vi er en fleksibel arbejdsplads, hvor balance mellem job og privatliv vægtes højt.

Du bliver en del af Technical Services, som servicerer vores private kunder indenfor den primære sundhedssektor. Teamet består af syv medarbejdere foruden denne stilling, hvoraf seks kolleger sidder i Lystrup og én kollega i Taastrup.

Arbejdsstedet er på NOVAX’ hovedkontor i Lystrup. Alle medarbejdere har en dedikeret arbejdsplads på kontoret, men vi har fleksibilitet i forhold til hjemmearbejdsdage.

Stillingen er en fuldtidsstilling med arbejdstid mellem kl. 8-16, men selvfølgelig med fleksibilitet i arbejdstiden, hvis der er brug for dette på enkeltstående dage.

Vi tilbyder en bred lønpakke, som fastsættes efter kvalifikationer.

Hvem er vi?

NOVAX A/S er en dansk, familieejet IT-virksomhed med ca. 95 ansatte. Vi har leveret journalsystemer til den danske sundhedssektor i mere end 30 år og har, dengang som nu, fokus på faglighed, et højt serviceniveau og en konstant lyst til at optimere NOVAX-systemerne for vores kunder. Vores kultur er præget af et stærkt kollegialt sammenhold og en uformel tone.

Læs mere om os her.

Der er ansøgningsfrist den 18. maj 2025, men vi gennemgår løbende ansøgningerne og lukker stillingen, når vi har den rigtige kandidat.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Customer Success Director, Christian Boesen, via mail på chbo@novax.dk eller på 87 424 442.


Gem job

NOVAX A/S

Arbejdssted

Lystrup og mulighed for hjemmearbejde

Vigtige datoer

Indrykket:
1. maj 2025
Ansøgningsfrist:
18. maj 2025

Virksomheden tilbyder

Ansættelsestype:
Fastansættelse
Hjemmearbejde:
Muligt
Ugentlig arbejdstid:
Fuldtid