Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Computerworld it-jobbank vil fungere korrekt.

IT-supporter med teknisk flair
Har du lyst til at blive en del af et serviceorienteret IT-support-team, som arbejder med de nyeste IT-værktøjer? Er du teknisk velfunderet og brænder for at yde den bedste service og support til vores medlemmer og kolleger på tværs af organisationen?
Så er du måske vores nye IT-supporter.
Det er en stilling, hvor du arbejder med mange forskellige discipliner inden for IT. Du varetager Helpdesk og IT-supportopgaver i løbet af arbejdsdagen, der spænder vidt i sværhedsgrad. Du kommer desuden til at understøtte projekter, der kræver din tekniske viden og hjælp til implementering.
Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores to andre IT-supportere og de øvrige kolleger i IT-afdelingen og naturligvis også med resten af organisationen, når du hjælper dem med diverse supportopgaver.
Er det dig?
Du får en vigtig rolle i forhold til support og vedligehold af vores mange IT-systemer og skal levere en høj kvalitet i det daglige arbejde og søge de gode løsninger, som kan hjælpe dine kolleger hurtigst muligt. Du skal kunne fastholde fokus, prioritere og træffe hurtige beslutninger, når dette kræves.
Vi forestiller os, at du har erfaring fra lignende stilling inden for IT-området og har en baggrund som uddannet IT-supporter, tekniker eller tilsvarende.
Det er en fordel, hvis du har erfaring med (nogle af) følgende områder:
- Har erfaring med brugersupport og helpdesk-opgaver
- Har forståelse for netværk, IT-infrastruktur og Microsoft miljøer (fx Azure og Office 365)
- Exchange online
- Active Directory
- Kendskab til Powershell
- Group Policy Management
- Udrulning af image til klienter
- Dokumentation
- Av-udstyr
- Indkøb og leverandørstyring.
Det er vigtigt, at du er serviceminded, fleksibel og mødestabil, samt at du er en teamplayer. Du skal være imødekommende, da du kommer til at kommunikere med mange forskellige typer brugere – så du skal evne at ”oversætte” tekniske problemstillinger på en letforståelig måde. Du skal være nysgerrig og klar på at lære noget nyt samt tage ansvar.
Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende stilling i en dynamisk og markedsledende organisation, hvor vi giver plads til din faglige og personlige udvikling, og du vil opleve et godt arbejdsmiljø med en uformel tone. Vi tilbyder desuden attraktive ansættelsesvilkår i form af gode medarbejderforhold og personalegoder f.eks. pensionsordning, helbredssikring og betalt frokostpause.
Akademikernes A-kasse er en rummelig arbejdsplads, hvor der bliver taget hensyn til, at arbejdsliv og familieliv passer sammen. Vi vægter forskellighed og ønsker altid at opretholde en mangfoldig medarbejderstab. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, etnisk oprindelse, religion, alder og politiske tilhørsforhold til at søge.
Interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte IT-chef, Carsten Johansson, på 27 37 91 25.
I stedet for en traditionel ansøgning vil vi gerne bede dig om at sende et såkaldt ’motiveret CV’, hvor du i starten af dit CV kort beskriver, hvorfor du søger stillingen og fremhæver relevante erfaringer. Du må også meget gerne fortælle om én overraskende ting, som netop du kan byde ind med fagligt eller kollegialt.
Vi ser frem til at modtage ansøgning og CV samt eventuelt relevante bilag fra dig senest den 12. august 2025. Vi afholder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.
Akademikernes A-kasse
Akademikernes A-kasse er med mere end 280 medarbejdere og over 300.000 medlemmer landets største a-kasse. Vi hjælper medlemmerne stærkt videre i alle arbejdslivets overgange. Hos os bliver du en del af en rummelig arbejdsplads, hvor der bliver taget hensyn til, at dit arbejdsliv og familieliv skal passe sammen. Vi har en uformel kultur og et miljø, hvor der er plads til at begå og lære af sine fejl, så vi hele tiden udvikler os til gavn for vores medlemmer.
