For­ret­nings­a­na­ly­ti­ker/for­ret­nings­ud­vik­ler til Re­al­kre­dit Kerne


Jyske Bank søger en ny kollega, der

  • Enten har stor viden om realkredit eller har lysten til at lære det.
  • Formår at gøre noget kompliceret letforståeligt.
  • Trives med stort ansvar og har motivationen til selv at drive opgaver.

Bliv en del af fremtidens hold

Vær med til at vedligeholde og udvikle IT løsninger, der bidrager til, at Jyske Bank leverer landets bedste bolig- og ejendomsfinansiering til eksisterende og nye kunder.

Du kommer til at arbejde med Jyske Banks forretningskritiske kernesystem for realkredit, der håndterer alle koncernens realkreditlån. Vi er en stor afdeling med 30+ ansatte, der er fordelt på flere agile teams. I alle teams arbejder forretningsudviklere og IT-udviklere tæt sammen om vores løsninger.

Vi har i dag en høj gennemsnitlig anciennitet, og besidder en stor viden om både forretning og IT-landskab. Den viden skal du være med til at fastholde og udvikle.

Du vil få mange forskellige arbejdsopgaver, for eksempel:

  • Afklare behov og afstemme forventninger hos vores interessenter
  • Omsætte forretningsbehov til udviklingsopgaver
  • Deltage i test af de løsninger, dit team udvikler
  • Håndtere complianceopgaver
  • Løse daglige vedligeholdelses- og supportrelaterede opgaver
  • Facilitere workshops og møder.

Vores værdier

Vi tror på, at åbenhed, involvering og tillid er grundlaget for at udvikle de bedste løsninger.

I vores agile teams er der plads til, at du kan sikre fremdrift og udleve dit potentiale. Vi forventer, at du vil bidrage til udviklingen af området med dine ideer og indsigt og ikke være tilbageholdende med at fremvise dine resultater.

Vi stiller krav til hinanden om handlekraft, og vi ønsker, at ansvar og beslutninger er så tæt på opgaveløsningen som muligt. De agile teams er således selv ansvarlige for rigtig mange ting, herunder planlægning af opgaver, ferie og hjemmearbejde.

Fokus på arbejdsglæde, kompetencer og leverancekraft er en selvfølge, og vi arbejder kontinuerligt på at udvikle disse.

Dine kvalifikationer

Vi søger forskellige profiler, hvorfor det ikke er nødvendigt, at du har alle nedenstående kvalifikationer.

Vi leder efter en kollega, som:

  • har en videregående uddannelse på kandidatniveau – alternativt har du opnået tilsvarende akademiske færdigheder gennem erfaring
  • finder glæde i at have stort ansvar og arbejder selvstændigt med opgaver samt er en kollega, der er god til at arbejde sammen med andre og kan bevare overblikket, også når der er udfordinger
  • er engageret og identificerer muligheder for forbedringer, både for dig selv og for teamet
  • er nysgerrig, dygtig analytisk og trives i et samarbejdsorienteret miljø, hvor du bidrager engageret med din faglige indsigt
  • har en solid forståelse for de nyeste teknologiske trends og værktøjer og formår at omsætte denne viden til forretningsmæssig værdi.

Det er et plus, hvis du har:

  • erfaring med UX
  • erfaring med at facilitere og nedbryde komplekse opgaver
  • erfaring som proceskonsulent.

Vil du vide mere?

Du vil blive ansat i afdelingen Realkredit Kerne, der ledes af Jesper Skau Kielberg. Jesper har 21 års erfaring fra den finansielle it-branche som udvikler, arkitekt, projektleder og afdelingsleder. Se Jespers linkedin profil.

Din nærmeste leder bliver People Lead Jannick Jørgensen. Jannick har 17 års erfaring med realkredit.

Vi vil tilstræbe, at du kommer til at starte i dit nye job samtidig med andre nyansatte, da vi er på udsigt efter flere nye kollegaer.

Hvis du er den rigtige kandidat, tilbyder vi dig

Attraktiv løn- og pensionspakke, fleksible lønpakker, sundhedsforsikring, tandlægeforsikring, dækning ved kritisk sygdom og heltidsulykkesforsikring. Vi har adskillige aktive medarbejderforeninger. Desuden har vi fitnessrum, frokostordning, og så tilbyder vi selvfølgelig vores medarbejdere fordelagtige vilkår i banken.

Arbejdsstedet: Kalvebod Brygge 1-3, 1562 København.

Ansøgning

Vi oplever mangfoldighed som en fordel i vores opgaveløsning og i vores fællesskab. Derfor opfordrer vi alle til at søge.

Send din ansøgning hurtigst muligt og senest den 2. september 2025. Ansøgninger vurderes løbende.

HR Partner Danielle Bjerre Lyndgaard vil tage sig af din ansøgning. Vi ser frem til at høre fra dig!

Kontakt People Lead Jannick Jørgensen på tlf. 31 33 00 02 og hør mere om jobbet og dine muligheder i Jyske Bank.

Gem job