Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Computerworld it-jobbank will work correctly.

Analytiker til forretningsudvikling
Er du glad for tal, data og analyseopgaver? Motiveres du af at samarbejde, udvikling og forandringer? Ønsker du at være en del af et ambitiøst team, hvor der er plads til alle og et godt grin?
Hvis du kan svare ja til dette, er rollen som analytiker i Jyske Finans måske lige noget for dig.
Jobbet
Arbejdet som analytiker i vores Forretningsudviklingsteam placerer dig som en central del af Jyske Finans’ forretning og beslutningsprocesser. Du får indflydelse på beslutninger, der direkte påvirker kundeoplevelsen og Jyske Finans' udvikling.
Du bliver en del af et lille team på 4 medarbejdere, og vil opleve, at du bliver involveret i mange forskellige opgaver lige fra procesoptimering, analyser og udviklingsarbejde i tæt samarbejde med teamet og resten af Jyske Finans.
Du skaber værdi i jobbet, når du formår at udfordre processerne og se dem ud fra et kundeperspektiv. Hvordan skaber vi en professionel og smidig oplevelse for kunden, samtidig med en effektiv proces for Jyske Finans? Din evne til at kombinere data og analyse med forståelse for kundens perspektiv bliver afgørende for at skabe en bedre kunderejse.
Dine opgaver kunne blandt andet bestå af:
- Kortlægning af processer og udviklingspotentiale.
 - Produktudvikling / analyse af forretningspotentiale.
 - Projektarbejde.
 - Dokumentation og beslutningsoplæg.
 - Udvikling af forretningsmodeller.
 
Hos os bliver du en de af et team, der arbejder tæt sammen og har det sjovt undervejs. Vi er dedikerede til at levere kvalitet, følge opgaver til dørs og tilpasser os, når opgaverne kræver det – men fleksibilitet går begge veje, så vi sikrer balance for alle.
Din profil – Analytisk, struktureret og ambitiøs
Det er ikke et krav, at du ved en masse om leasing eller har lang erhvervserfaring. Men det er vigtigt, at du er analytisk, struktureret, villig til at lære og god til både at arbejde selvstændigt og i samarbejde med kollegerne. Du tilgår arbejdet med nysgerrighed, engagement og målrettethed.
Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse – fx på kandidatniveau – men vi er åbne for andre baggrunde, hvis du har erfaring med analyse og forretningsudvikling.
Derudover leder vi efter dig, der:
- Har god IT/teknisk forståelse.
 - Er god til at kommunikere på skrift og i tale.
 - Er løsningsorienteret.
 - Har kommerciel forståelse og interesse.
 - Arbejder selvstændigt og tager ansvar for egne såvel som teamets opgaver.
 
Jyske Finans – Bliv en del af et erfarent hold
Jyske Finans er et datterselskab i Jyske Bank-koncernen, og beskæftiger ca. 160 medarbejdere. Vi er et af landets største og mest erfarne selskaber indenfor bilfinansiering og finansiering af materiel til erhvervslivet i Danmark. Vores domicil ligger i Silkeborg, og vi har salgskontorer i Aalborg, Kolding og Glostrup samt en afdeling i Malmø. Jyske Finans er en effektiv organisation, hvor der oftest ikke er langt fra tanke til handling.
Vi tilbyder – gode kolleger, spændende arbejdsopgaver og et professionelt miljø
Vores høje faglighed og spændende projekter, kombineret med vores vækst, strategi og vores værdier, er med til at gøre Jyske Finans til et særligt sted at arbejde. Du vil blive en del af et uhøjtideligt miljø med dygtige og dedikerede kolleger.
Vi er en del af en spændende koncern, hvor der er mange muligheder for at udvikle sig og gøre karriere, og hvor vores arbejdsmiljø indeholder lærings- og uddannelsesmuligheder.
Ansøgning – Dine karrieremuligheder starter her!
Kan du se dig selv som en del af vores virksomhed, så vil vi se frem til at modtage din ansøgning.
Ansøgningsfristen er den 23. november 2025, men vi indkalder til samtaler løbende og tager forbehold for, at opslaget tages ned, når rette kandidat er fundet. Tøv derfor ikke med at sende din ansøgning afsted!
Vi oplever mangfoldighed som en fordel i vores opgaveløsning og i vores fællesskab. Derfor opfordrer vi alle til at søge – vi ser frem til at modtage din ansøgning, hvor du beskriver netop dine kompetencer i forhold til jobbet.
HR Partner, Anni Bech Kristoffersen vil i samarbejde med Senior Director, Klaus Bredal tage sig af din ansøgning.
Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte Senior Director Klaus Bredal.