Drift­s­tek­ni­ker til Hosting


Vi har travlt og søger derfor en ny kollega til vores Hosting Team i Vejle

Vil du være med til installation, vedligehold og drift af flere servere - fysisk såvel som virtuelt? Har du passion for opretholdelse af højt sikkerhedsniveau og dokumentation? Ønsker du stor medindflydelse og har du motivation for at sikre stabil og sikker drift af systemer, der har stor betydning for vores kunder? Så brug et par minutter på dette opslag, det kan være dig vi søger.

Vi tilbyder dig at blive en del af et team af dygtige og engagerede kollegaer i en kultur med højt til loftet, hvor der er fokus på kunder, kvalitet samt ikke mindst personlig og faglig udvikling.

Hvad kommer du til at lave?

Sammen med de øvrige teknikere i Hosting-teamet vil du få ansvaret for drift, installation og service af vores kunders løsninger i vores hostingcenter. Løsningerne består af totalløsninger med vores egenudviklede brancheløsninger i tæt integration med Microsofts produkter samt diverse add-ons. Herudover består jobbet af at rådgive vores kunder om vores løsningsmuligheder samt sparring med øvrige teknikere om sikkerhed og videreudvikling af vores hostingløsninger.

Hvad forventer vi af dig?

Først og fremmest forventes det, at du har erfaring med Hosting. Derudover har du erfaring med Microsoft 365 produktpaletten som det bærende grundlag, og kan være med til at fremtidsudvikle vores hosting platform.

Du har konkret viden om og erfaring med:

  • Windows Server (Active Directory, Remote Desktop Services, Group Policies)
  • SQL Server
  • VMware
  • Office 365
  • Windows 10/11
  • TSM Backup
  • Netværk
  • SCCM

Desuden har du et solidt kendskab til netværksløsninger.

Om dig

Vi søger en person som er serviceminded, struktureret og formår at kommunikere teknisk information på en letforståelig måde. Det er vigtigt at du har gå-på-mod og en naturlig nysgerrighed. Du er en teamplayer og kan bidrage til at spille kollegaerne gode.

Derudover:

  • Brænder du for det du laver og elsker at sætte dig ind i ny teknologi
  • Kan du ytre din mening og udvise sund fornuft i dine beslutninger
  • Er du empatisk og forstår at sætte dig i brugerens sted
  • Er du løsningsorienteret

Hvorfor er Unik blandt Danmarks bedste arbejdspladser? 

Fordi vi har et fantastisk fællesskab, og vi har dygtige og kompetente ledere, som er gode til at opfylde deres medarbejderes behov fagligt og personligt. Vi har fokus på work-life-balance med fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejde. Og så forestil dig at møde ind til morgenmad på kontoret, kaffe og frisk frugt ad libitum, is i sommerperioden og en lækker kantine med vores eget køkkenpersonale året rundt. 

Vi skaber unikke brancheløsninger til mennesker 

Unik blev etableret i Vejle i 1985 af Jens Find, som skabte Unik Bolig til ejendomsadministratoren og senere Unik Advosys til advokatbranchen. Efter 10 års samarbejde fusionerede Unik og Logicmedia i maj 2021 for i højere grad at sammensmelte kompetencer og produkter til fremtidens brancheløsning for ejendomsadministratoren. I dag står der mere end 240 kompetente og passionerede mennesker bag vores brancheløsninger. De er fordelt på vores kontorer i Vejle, København, og Aalborg står sammen i en agil og flad organisationsstruktur, som giver plads til input, samarbejde og udvikling i hele organisationen. 

Great Place to Work har kåret Unik, som en af Danmarks bedste arbejdspladser og IT-arbejdspladser siden 2015. Det er, fordi vores medarbejdere har et unikt fællesskab med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse. 

Læs mere om Unik som virksomhed her

Gem job

Unik System Design A/S

Arbejdssted

Vejle

Vigtige datoer

Indrykket:
23. november 2023
Ansøgningsfrist:
Snarest muligt