In­fra­struk­tur­kon­su­lent med eks­per­ti­se i Microsoft 365


Vær med til at forme fremtiden med Azure og Microsoft 365 hos Unik – en af Danmarks Bedste IT-arbejdspladser!

Er du en dygtig Azure infrastrukturkonsulent med en dyb forståelse for Microsoft 365? Drømmer du om at spille en central rolle i udviklingen af en banebrydende Azure-platform? Så har du nu chancen for at omsætte din ekspertise til handling og skabe ekstraordinære kundeoplevelser.

Vores team udvikler markedsførende brancheløsninger til ejendoms- og advokatbranchen. Vi står nu over for en spændende opgave: at opbygge en ny Azure-platform fra bunden. Derfor søger vi en talentfuld Microsoft 365- og Azure-ekspert, der kan bringe sin viden og kreativitet til vores tekniske afdeling.

Din rolle vil indebære:

  • At være en nøglefigur i udviklingen af vores Azure og Azure Stack HCI platform.

  • At designe, implementere og vedligeholde denne nye platform.

  • At udvikle innovative Microsoft 365-løsninger i samarbejde med vores udviklings- og salgsteams

Vi ser frem til at møde en person med:

  • Stærk viden inden for Microsoft Azure, Microsoft 365 eller ønske om at dykke dybere ned i dette område.

  • Viden, erfaring og ønske om at opbygge viden og erfaring på Azure Stack HCI platformen.

  • Erfaring med virtualisering, herunder VMware/Microsoft Hyper-V og gerne Windows Virtual Desktop.

  • Kompetencer inden for sikkerhed i Azure og Microsoft 365, Infrastructure-as-Code (IaC), PowerShell scripting/automation og meget gerne kendskab til hosting.

Du bliver en del af vores Hosting-team, der er kendt for sin passion og høje humør. Du får chancen for at sparre, innovere og udvikle dig sammen med dine kolleger, og vi sørger for, at du har adgang til kurser og uddannelse, der matcher dine interesser og behov. Vi værdsætter tillid og ærlighed og er altid klar til at støtte dig i din faglige udvikling.

Hvorfor er Unik blandt Danmarks bedste arbejdspladser?

Fordi vi har et fantastisk fællesskab, og vi har dygtige og kompetente ledere, som er gode til at opfylde deres medarbejderes behov fagligt og personligt. Vi har fokus på work-life-balance med fleksible arbejdstider, mulighed for hjemmearbejde. Og så forestil dig at møde ind til morgenmad på kontoret, kaffe og frisk frugt ad libitum, is i sommerperioden.

Vi skaber unikke brancheløsninger til mennesker

Unik blev etableret i Vejle i 1985 af Jens Find, som skabte Unik Bolig til ejendomsadministratoren og senere Unik Advosys til advokatbranchen. I 2023 har Unik indgået et strategisk samarbejde med Main Capital Partners som et led i den igangværende udvikling til en førende Software-as-a-Service-udbyder (SaaS).

Med næsten fire årtiers erfaring har vi positioneret os med markedets mest anvendte softwareløsninger. Mere end 240 medarbejdere og konsulenter i Vejle, Aalborg, København og Warszawa servicerer hver dag mere end 900 kunder lige fra store private og almene boligforeninger til advokatkontorer og juridiske afdelinger i hele Danmark.

Vi står sammen i en agil og flad organisationsstruktur, som giver plads til input, samarbejde og udvikling i hele organisationen.

Unik er kåret som en af Danmarks bedste arbejdspladser og IT-arbejdspladser siden 2015. Det er fordi, vores medarbejdere har et unikt fællesskab med gode kolleger og en tillidsfuld ledelse.

Læs mere om Unik som virksomhed her.

Er du klar til at tage skridtet og blive en del af Uniks fremtid? Vi glæder os til at høre fra dig!

Gem job

Unik System Design A/S

Arbejdssted

Vejle eller Aalborg SV

Vigtige datoer

Indrykket:
7. marts 2024
Ansøgningsfrist:
Snarest muligt