Kom­mu­ni­ka­tions­ansvar­lig til IT-kon­su­lent­hus (studiejob)


Vil du bruge dine kompetencer i snitfladen mellem kommunikation og IT?

Vi er et IT-management konsulenthus med store ambitioner – også hvad angår vores digitale kommunikation. Vi søger en person som kan hjælpe os med at fremstå endnu stærkere samt udvikle vores profil udadtil. Du får muligheder for at tilrettelægge og løse kommunikationsopgaver, helt fra et strategisk til et meget praktisk niveau.

Selvom denne stilling dækker en række ansvarsområder, vil du fokusere mere på nogle end andre, afhængigt af dine styrker og præferencer. Vi vil gerne have, at du kan arbejde ca. 15 timer om ugen, men vi er fleksible afhængigt af skema.

Ansvarsområder

  • Udvikle stærkt og relevant indhold skræddersyet til B2B-markedet, herunder artikler til LinkedIn, blogindlæg og detaljerede casebeskrivelser.
  • Vedligeholde vores website og assistere med SEO-optimeringsopgaver.
  • Grafisk arbejde til præsentationer, LinkedIn, hjemmesiden, events samt internt materiale.
  • Lave research inden for branche trends, markedstendenser og konkurrentanalyse for at skabe stærke kommunikationsstrategier og budskaber.
  • Koordinere diverse events såsom deltagelse i konferencer til løbeklub - hele vejen fra planlægning til eksekvering.

Hvad vi leder efter

  • Du har dokumenteret erfaring inden for mindst to af de nævnte opgaver gennem tidligere praktikophold, studenterstillinger eller lignende roller.
  • Du har stærke mundtlige og skriftlige kommunikationsevner, med evnen til at formidle teknisk information på en præcis, men engagerende måde.
  • Forudgående viden og/eller ægte interesse for IT, digitale transformationer og software.
  • Er initiativrig og opsøgende, både i forhold til at forstå domænet, men også i forhold til at forstå vores partneres behov
  • Du evner at arbejde selvstændigt og drive opgaver fra start til slut. Dog med rig mulighed for sparring med alle kollegaer og nærmeste chef efter dit behov.
  • Du har arbejdet med nogle af vores værktøjer som Canva, Wordpress eller Teams er en fordel, men ikke et krav.

Fordele

  • Centralt beliggende kontor med uformel stemning og kolleger, der evner at samarbejde tæt og have det sjovt.
  • Fleksibelt arbejdsmiljø: Vi finder altid en god måde at tilpasse arbejdet efter dit studie, med fleksible arbejdstider og muligheden for at arbejde hjemmefra efter behov.
  • Regelmæssige aktiviteter væk fra kontoret, hvor teamet bruger tid med hinanden. Eksempelvis med restaurantbesøg, strategiture i Europa eller sportslige aktiviteter a la et venligt spil Padel.
  • Betalt frokost samt fri adgang til snacks og kaffe ad libitum (og det er den helt gode kaffe).

Hvem er Omnium Improvement

OI har i dag 12 ansatte og vokser støt. Vi er bosat i det centrale København i et kontorfælleskab i Nordhavn.

Du kommer til at være del af et team som arbejder dedikeret på at sikre at vores kunder kommer succesfuldt gennem digitale transformationer. Vores kunder er typisk offentlige institutioner samt større danske og internationale virksomheder.

Til hverdag sidder vores kollegaer hos kunderne eller alternativt på kontoret i Nordhavn, og vi prioriterer, som minimum at mødes på kontoret hver fredag, hvor vi gerne starter dagen med fælles morgenmad og en afslappet stemning.

Læs mere om os på omnium.dk.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikationsansvarlige Karoline Dyrvig Egelund (ke@omnium.dk, +45 2073 9127) eller CEO, Niels Laulund (nl@omnium.dk, +45 2221 1665).

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og CV snarest muligt. Vi indkalder til samtale løbende og sigter efter opstart i medio august.

Gem job