Your browser (Safari 1.0) is more than 3 years old.
We recommend that you upgrade to the latest version. Otherwise we cannot guarantee that all functionality on Computerworld it-jobbank will work correctly.

Associate Consultant (Student assistant)
Vil du have erfaring med Customer Success og være med til at sikre høj kvalitet og struktur i leverancen af Managed Services? Brænder du for at arbejde med kunder, processer og serviceadministration i en IT-virksomhed i vækst? Så læs videre her!
Som Associate i Customer Success & Managed Services bliver du en vigtig del af teamet, der arbejder med at sikre kundetilfredshed, procesoptimering og leverancekvalitet. Du vil få en bred kontaktflade på tværs af organisationen og være med til at understøtte både kollegaer og kunder. Stillingen er på 15-20 ugentligt. Din arbejdstid planlægges sammen med din nærmeste leder, så den både matcher dit studie og Danoffice ITs behov.
Dine opgaver vil blandt andet inkludere:
- On- og offboarding af Managed Services-kunder
- Indeksregulering af eksisterende kontrakter (én gang årligt)
- Booking og koordinering af CSI- og onboardingworkshops
- Månedsrapportering til kunderne, herunder være med til at digitalisere disse
- Dokumentation og vedligeholdelse af kundedata og processer
- Ad hoc support til Customer Success Managers og andre kolleger i teamet
Hvem er du?
Du er i gang med en videregående uddannelse, f.eks. inden for kommunikation, administration, IT eller erhvervsøkonomi. Du arbejder struktureret, er serviceminded og god til at følge opgaver til dørs.
Vi forestiller os, at:
- Du trives med rutineprægede opgaver og er god til at skabe overblik
- Du har en god forretningsforståelse og blik for detaljer
- Du er nysgerrig, imødekommende og ikke bange for at tage kontakt til kollegaer
- Du kan arbejde selvstændigt og tage ansvar – men ved også, hvornår du skal spørge
- Du har lyst til at blive en del af en afdeling med højt humør og stærkt samarbejde
Hvorfor vælge os?
Hos Danoffice IT får du muligheden for at arbejde i en professionel organisation med et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi værdsætter samarbejde, udvikling og godt kollegaskab. Du får:
- Et fleksibelt studiejob med mulighed for at tilpasse timer til dit studie
- Erfaring med kundehåndtering og kontraktadministration
- Mulighed for at lære om Customer Success og IT Managed Services
- En arbejdsplads med dygtige kollegaer og plads til grin i hverdagen
- Månedlig in-house fysioterapeut
- Sociale klubber og velgørenhedsinitiativer
- Frokostordning, ugentlig fælles morgenmad, samt fri frugt, snacks og drikkevarer
Sådan søger du stillingen
Udfyld formularen, svar på de tre spørgsmål nedenfor, og upload dit opdaterede CV.
Ansøgningsfrist: søndag den 25. maj 2025 kl. 23.59.
Vi inviterer løbende til samtaler, så søg derfor gerne allerede i dag.
OBS!
Vi vil også gerne opfordre dig, som synes stillingen er interessant, men ikke har samtlige af de kvalifikationer vi beder om, til at ansøge. Vi tror på at man med god oplæring, vidensdeling, godt teamwork og god ledelse kan nå langt, hvis man er nysgerrig og har den rette indstilling.
Hos Danoffice IT omfavner vi vores forskelligheder og tror på mangfoldighed, lighed og inklusion, og derfor opfordrer vi alle uanset nationalitet, etnicitet, køn, alder, religion og handicap til at søge stillingen.
Frist: 25-05-2025
Kontaktperson
Jeanette Slora Nielsen
Vice President, Managed Services
+45 2510 3816
jsln@danofficeit.com
Om Danoffice IT
Danoffice IT er et dansk IT Infrastruktur Powerhouse med tre lokationer i Danmark og en god håndfuld hubs på globalt plan. Vi er 350+ kolleger ligeligt fordelt i Ballerup, Svendborg og Hinnerup. Vores fokus er på at skabe effektive og skalerbare løsninger, der kan understøtte og udvikle alle typer virksomheders og organisationers operationelle krav indenfor AI, hardware, software, netværksinfrastruktur, sikkerhed og cloud-løsninger.
