Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Computerworld it-jobbank vil fungere korrekt.
Supporter med finansforståelse til Epona A/S
Vi leder efter en dygtig supporter med finansforståelse, der brænder for en god kundeoplevelse, er serviceminded og holder hovedet koldt i travle og udfordrende perioder.
Epona står bl.a. bag den markedsledende brancheløsning, Unik Advosys til advokater og juridiske enheder, som er et centralt værktøj i kundernes arbejde med sagsbehandling, kommunikation og økonomi
Din rolle
Som supporter er du den første vores kunder møder over telefon eller mail, når de står med et spørgsmål. Det er derfor afgørende, at du er serviceminded og trives med at have kontakt til mange forskellige brugere i løbet af en dag. Du skal også have lyst til at arbejde med IT og trives i en omskiftelig hverdag.
Dine primære opgaver vil være:
- Direkte brugersupport på supportportal, telefon og mail, i vores danske IT-løsninger og software.
- Løbende holde dig ajour med nyudvikling og opdateringer i vores IT-løsninger.
- Med tiden udvidet support ydelsen til vores internationale produkter, dog primært i Danmark
- Opfølgning på rettelser hos vores udviklingsteams samt tilbagemelding til vores kunder.
- Tæt samarbejde med konsulenter, Produktejere, Account managers, samt udviklere.
Om dig
Vi ved, at vi skal lære dig en masse nyt og spændende, ingen kan det hele fra starten, så vi forestiller os, at der er flere adgange til denne stilling:
- Du har erfaring indenfor finans, gerne advokatspecifik finans
- Du har erfaring med 1. level softwaresupport og har mod på at lære og forstå finans
- Du er uddannet advokatsekretær med finans som speciale eller kender til arbejdet på et advokatkontor, som superbruger i IT-systemer. Måske har du endda arbejdet med Unik Advosys og har lyst til at bruge din faglighed i en ny sammenhæng?
- Som person er du udadvendt, positiv og velformuleret. Du har flair for IT, er lærevillig og nysgerrig efter altid at finde den bedste løsning for vores kunder.
- Du skal kunne tale og skrive dansk og engelsk
På en typisk hverdag skal du kunne håndtere mange bolde i luften, og arbejdet kræver struktur og overblik når der skal arbejdes sammen med både kunder og kollegaer. Eponas produkter er tæt integreret med Microsoft platformen og det er derfor en fordel, hvis du er erfaren Microsoft bruger. Udover Unik Advosys er vi i gang med at udvikle på JustiCase/ Justi-Business, som er sagssystemer til advokater og firmajurister derudover har vi Epona365 til dokumenthåndtering.
Teamet
Du bliver en del af Support & Professionel Services - en dedikeret af-deling med flere teams, som arbejder på hver deres område. Teamet du bliver en del af, består af support konsulenter og uddannelseskonsulenter, der har baggrund som advokatsekretære eller IT-supportere, samt tekniske implementeringskonsulenter. Vi har kolleger rundt om i verden, som vi snakker engelsk med. Når der opstår behov for det, hjælper vi altid hinanden på tværs og er ikke bange for at have forskellige kasketter på.
Hvem er Epona?
Epona er et ledende softwarefirma, som specialiserer sig i Advokat branchespecifikke løsninger, som Sagshåndtering inkl. sagsspecifikke moduler samt Dokumenthåndtering. Vi dedikerer os til at levere innovative løsninger til vores kunder. Vi har et fantastisk fællesskab, og vi har dygtige og kompetente ledere, som er gode til at opfylde deres medarbejderes behov både fagligt og personligt. Vi har fokus på work-life balance med fleksible arbejdstider, mulighed for hjemmearbejde. Vi er et internationalt firma med hovedkontor i Danmark og kolleger i Holland, Portugal og USA. Følg os på Epona.dk