Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Computerworld it-jobbank vil fungere korrekt.

Customer Succes Manager
Hos KMD udvikler vi digitale løsninger, som bruges og skaber fremskridt for millioner af mennesker verden over. Disse løsninger danner digitalt grundlag for samfundets vigtigste aktører, fra politiske og juridiske myndigheder og offentlige instanser til finansielle institutioner og private virksomheder. Vores mission er at gøre deres digitale ydelser og adfærd pålidelig, tilgængelig og effektiv.
Vi tror på, at fremtiden er, hvad du selv gør den til. Derfor er en karriere hos KMD en karriere med formål og frihed. Her er du ikke alene direkte medvirkende til at forbedre livet og hverdagen for en masse mennesker. Du får også motivation, plads og værktøjer til at forme din egen professionelle færd og udvikling.
Vil du være med til at styrke samarbejdet med nogle af Danmarks vigtigste organisationer og sikre, at vores A-kasse kunder får maksimal værdi af deres IT-løsninger? Har du erfaring med kundesucces, og forstår du både forretning og teknologi? Så er det dig, vi leder efter!
Om rollen
Som Customer Success Manager kommer du til at fungere som et centralt bindeled mellem kunden og produktleverancen og du skal være med til at sikre kundetilfredshed på vores A-kasseområde.
Du bliver en nøglespiller i KMD gennem vores samarbejde med A-kasser. Du vil arbejde tæt sammen med kunderne for at sikre, at deres løsninger understøtter deres behov og udvikling.
Du bliver bindeleddet mellem kunden og KMD’s interne teams og får ansvar for at:
- Sikre høj kundetilfredshed og langvarige relationer
- Opbygge relationer på strategiske og operationel niveau
- Forstå kundens forretning og omsætte behov til konkrete IT-løsninger
- Koordinere onboarding, opfølgning og løbende optimering
- Identificere muligheder for mersalg og værdiskabende tiltag
- Bidrage til udviklingen af KMD’s A-kasse løsninger.
De fleste af vores kunder befinder sig på Sjælland – så du skal være indstillet på noget rejseaktivitet, alt efter hvor du bor.
Du bliver del af et team der består af dygtige kollegaer, der arbejder med lignende opgaver. Det er et team med højt til loftet og en uformel omgangstone, og en stor grad af fleksibilitet.
Din profil
For at få succes i denne rolle kræver det, at du har en overordnet forståelse af software leverancer og at du er nysgerrig på det tekniske.
Vi forestiller os, at du kan sætte kryds ud fra de fleste af nedenstående punkter:
- Har erfaring med Customer Success, Account Management eller lignende
- Har forståelse for IT-løsninger og teknologiske platforme
- Er en stærk kommunikator og god til at skabe relationer
- Arbejder struktureret og har blik for både detaljer og helhed
- Taler og skriver flydende dansk.
Vi tilbyder
Hos KMD får du:
- En central rolle i en af Danmarks største IT-virksomheder
- Mulighed for at arbejde med samfundskritiske løsninger
- Gode udviklingsmuligheder og faglig sparring
- Fleksible arbejdsforhold og stærkt kollegialt fællesskab.
Er du interesseret?
Ønsker du at høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Director for New Business and Business Development, Niels Brasch Bækholm på telefon 41743846 eller på email: NBB@kmd.dk.
Vi holder løbende samtaler, så skynd dig at sende din ansøgning.
