IT Supporter til HQ i Funder - drift, udvikling og samarbe­jde


Brænder du for IT-support, administration og optimering af løsninger?

Vi søger en struktureret og engageret IT Supporter til vores hovedkontor og logistikcenter i Funder. Du indgår i vores interne IT-team og arbejder med løbende IT-support og administration på tværs af organisationen – i tæt kontakt med kolleger og eksterne leverandører.

Teamet

Du bliver en del af vores infrastrukturteam, der består af tre kolleger med base på HQ i Funder. Her får du løbende sparring og mulighed for at dele viden med kolleger – både i teamet og på tværs af organisationen.

Stillingen

I rollen som IT Supporter har du fokus på drift og vedligehold af Microsoft 365-platformen, især Intune MDM. Du arbejder selvstændigt og indgår i teamet, hvor du i koordinering med Lead og kolleger sikrer de rette prioriteringer og god fremdrift.

Primære opgaver

  • Daglig IT-support og fejlfinding for HQ, logistikcenter og butikker (PC, printer, telefoni m.m.)
  • Administration og klargøring af enheder via Intune MDM
  • Vedligeholdelse og opdatering af IT-dokumentation
  • Løbende optimering og forbedring af interne rutiner og løsninger
  • Tværgående koordinering med afdelinger som Retail og Marketing samt eksterne partnere, fx ERP-leverandører
  • Deltagelse i projekter og implementering af nye systemer

Din baggrund

Du har erfaring med IT-support og drift, særligt Microsoft 365/Intune. Du arbejder struktureret, tager ansvar for dine opgaver, og har forståelse for server- og netværksmiljøer. Du sætter en ære i at følge opgaver til dørs og trives, når du samarbejder med både kolleger og eksterne leverandører.

Vi forventer, at du:

  • Har erfaring med Microsoft 365 og gerne Intune MDM
  • Har generel forståelse for server- og netværksmiljøer
  • Kommunikerer sikkert på dansk og engelsk, mundtligt og skriftligt
  • Er engageret, struktureret og løsningsorienteret
  • Trives med både selvstændige og teamorienterede opgaver

Vi tilbyder

  • Et stærkt team med fokus på ærlighed, handlekraft og faglig udvikling
  • En rolle, hvor du kan præge dit arbejde – med plads til læring og udfordringer
  • Sundhedssikring, attraktive personalegoder og god frokostordning
  • Arbejdstid 8-16, primært på HQ – enkelte hjemmearbejdsdage kan aftales

Ansættelse: Hurtigst muligt.

Ansøgningsfrist: Vi indkalder løbende til samtale og fjerner opslaget når rette kandidat er fundet.

Save job

SPORT 24 A/S

Workplace

Silkeborg

Important dates

Published:
1 September 2025
Application deadline:
As soon as possible

The company offers

Employment type:
Permanent
Remote work:
Not disclosed
Weekly working time:
Full-time