Student Assistant til SDC's Service Delivery Ma­na­ge­ment Team


Vi søger en erfaren og selvstændig studentermedhjælper til vores Service Delivery Management i SDC.

Vi skal bruge din hjælp 15-20 timer om ugen – og vi tager selvfølgelig højde for dine undervisningsdage og eksaminer.

Hvad laver vores Service Delivery Management Team?

Du bliver en del af et specialistteam inden for IT og forretningsudvikling, der fokuserer på kundeopgaver og kundetilfredshed. Vi er vores kunders indgang til SDC.

Lyder det krævende? Det er det faktisk også, men lærerigt og spændende at være en del af. Opgaverne, der skal løses af vores nye studentermedhjælper, er i kategorien ”administrative” – men det vil være et godt match for os, hvis du allerede ved, at IT, struktur og håndtering af data i Excel er den vej, du vil gå, når du er færdiguddannet.

Sagsopfølgning og økonomisk administration

Du bliver ansvarlig for håndtering af ServiceNow- og faktureringssager. ServiceNow er vores sagsstyringssystem, og du skal sikre, at problemer og anmodninger fra både interne og eksterne kunder behandles effektivt og rettidigt. Det indebærer typisk kommunikation med involverede parter, opdatering af sagsoplysninger, identifikation af løsninger og overvågning af sagsstatus for at sikre, at alle sager bliver fulgt tilstrækkeligt op.

Desuden vil du være involveret i opfølgningen på myndighedskrav, hvor omhyggelighed og struktur er nøglefaktorer. På sigt vil du få mulighed for at deltage i udarbejdelsen af kundekontrakter.

Vi garanterer en god onboarding til både SDC, systemerne, og de opgaver du bliver ansvarlig for. Og du har altid et godt team i ryggen til at hjælpe dig i mål.

Dette er ikke dit første studenterjob

Vi søger efter en ny (studenter) kollega, der har erfaring fra andre studenterjobs. Vi tror på, at den rette person sandsynligvis er vant til ansvar og nye udfordringer og er ivrig efter at vokse og udvikle sig både fagligt og personligt. Din studieretning er mindre væsentlig – men mon ikke du skal i gang med din kandidat efter sommerferien.

Vigtigst:

  • Omhyggelig, udadvendt og selvledende.
  • Evne til at arbejde selvstændigt og tage ansvar.
  • Erfaren i Excel og Outlook.
  • Grundig, struktureret og kreativ i problemløsning.

Klar til at blive en del af vores team?

Kontakt gerne Lars Ravn, lara@sdc.dk, +45 2488 9183 eller Berit Langstrup Andreil, bng@sdc.dk, +45 2130 1980, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Ellers glæder vi os bare til at modtage din ansøgning og dit CV.


A bit about SDC

It all started back in 1963, when a series of small savings banks went hand in hand with a dream of economies of scale and electronic bookkeeping. That dream still drives us. Today, we are 100+ both small and large banks from all over the Nordic region, who are part of the community, because shared solutions make us stronger.

We are over 700 colleagues in Denmark (Ballerup), Poland (Warsaw) and Norway, who work together every day to deliver a good banking experience to the users of 100+ Scandinavian banks. Many of our solutions are developed jointly for all customers - some for a small group. Common to them is that we want to maximize the customers’ benefit from the solutions and minimize the risk of not meeting the customers' needs.

The future demands more of SDC. The banks are working to adapt to the needs of the market, at the same time they are being met with increasing demands for regulation and efficiency. SDC works hard to be at the forefront of the customers’ needs and continue to be the preferred provider of solutions to Scandinavian banks.

Gem job