Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Computerworld it-jobbank vil fungere korrekt.
Ansvarlig for teknisk understøttelse af forretningsprocesser
Bliv en del af det team, der former og driver Clevers kernesystem. Som ansvarlig for vores Dynamics CRM-løsninger er du med til at sikre, at vores processer er effektive, skalerbare og klar til fremtiden.
Hvorfor er den her rolle vigtig?
Microsoft Dynamics 365 CRM er Clevers kernesystem – motoren bag mange af vores vigtigste arbejdsprocesser: Nye bestillinger, installationer, kundehenvendelser, opgavestyring og salg. Det er her, data flyder, beslutninger understøttes, og integrationer til andre systemer tager fart. Når du bliver en del af teamet, er du med til at videreudvikle og drive den platform, der får det hele til at hænge sammen – og som gør Clever klar til næste vækstspring.
Hvad gør opgaven inspirerende – særligt hos os?
Elbilbranchen er i rivende udvikling. Nye krav, ny teknologi, nye forventninger. Derfor kræver vores forretning et CRM-system, der kan følge med – og det er her, du kommer ind i billedet. Hos Clever bruger vi Dynamics 365 CRM til at understøtte hele kunderejsen. Vi prioriterer skalerbarhed, driftssikkerhed og vedligeholdelsesvenlige løsninger – og du får friheden til at tænke fremtidssikret og helhedsorienteret.
Hvad fylder din dag?
- Du driver dialoger på tværs af forretningen, omsætter behov til krav og sikrer, at løsningerne matcher processerne
- Du udvikler ny funktionalitet og optimerer eksisterende features i Dynamics 365 CRM suiten (f.eks. Sales og Customer Service)
- Du deltager i afklaringer og scopes i tæt samarbejde med teamet
- Du deltager i ugentlige teammøder, hvor vi deler viden og inspirerer hinanden
- Du anvender hele værktøjskassen i Dynamics og Power Platformen – herunder Make-portalen, Dataverse, Power Automate, apps samt evt. JavaScript/Typescript og C#
Hvem bliver dine kolleager?
Du bliver en del af et CRM-team med både funktionelle og tekniske specialister samt en arkitekt, Product Owner og Scrum Master. Teamet består i dag af 11 kolleger med forskellige baggrunde og erfaringer inden for Dynamics 365. Vi arbejder typisk i mindre teams omkring specifikke fokusområder og har tæt samarbejde med forretningen. Dynamics CRM har mange berøringsflader i organisationen. Udover at understøtte forretningsprocesser er det afgørende, at vi sikrer en god og effektiv brugeroplevelse – især når komplekse flows skal gøres intuitive og overskuelige.
Hvad kommer du med?
- Har minimum 3 års erfaring med udvikling i Microsoft Dynamics 365 CRM og Power Platformen
- Har den tekniske forståelse for integrationer og hvordan platformen fungerer under hjelmen
- Har erfaring med kravindsamling, konfiguration og implementering
- Har en konsulentbaggrund og motiveres af at arbejde tæt på forretningen
- Er praktisk orienteret og trives med at omsætte idéer til handling
- Har lyst til at udfordre status quo og bidrage til løbende forbedring
Medledelseskompetencer (vi er nemlig organiseret anderledes)
- Du holder dit ego i skak og ved, at succes handler om at løfte i flok mod fælles mål
- Du tager naturligt ansvar for både dig selv og dine kollegaer, med omsorg og nærvær
- Du er en holdspiller, der ser arbejde som et samarbejde, ikke en konkurrence
Har du sat mentale flueben hele vejen igennem?
Så vil vi elske at høre fra dig. Vi holder sommerferie, så du kan forvente at høre fra os i uge 32.
Du kan læse mere om, hvordan det er at arbejde hos os på: www.clever.dk/velkommen eller vores Instagramkonto @liveticlever. Er du nysgerrig på vores rekrutteringsproces kan du læse mere om den her: Rekrutteringsprocessen i Clever.
Vi glæder os til at høre fra dig!