IT-supporter til HelpDesk


Er du en struktureret IT-supporter, som nyder en hverdag, hvor dagene sjældent er ens? Så er det dig, vi mangler på det hold, der hver dag er med til at sikre en god oplevelse for vores afdeling og kunder.

Jobbet

Du vil blive en del af team HelpDesk, som er en støttefunktion placeret i afdelingen Kapitalmarked. HelpDesk består af to personer, dig og en kollega, og har til formål at understøtte Kapitalmarked og Kapitalmarkeds kunder med den it-support, der skal til for at få hverdagen til at fungere. Kapitalmarkedsafdelingen er rent fysisk placeret lige ved siden af vores primære kunder, nemlig handelsområdet i Jyske Bank.

HelpDesk er tilknyttet IT-domænet i Kapitalmarked afdelingen, hvor du i IT-domænet (ud over din primære kollega) vil blive kollega til 16 IT-folk, der arbejder med opgaver indenfor IT-udvikling og -drift.

Dine opgaver vil spænde bredt og vil i overskriftsform bestå af it-support til vores kunder, fejlsøgning/fejlretning på it-udstyr og netværk, koordineringsopgaver og meget, meget mere.

Din profil

Vi forventer, at du er uddannet it-supporter eller noget tilsvarende og allerede har erhvervserfaring. Derudover forventer vi, at:

  • Du trives med at arbejde selvstændigt og struktureret
  • Du trives med at have gang i flere opgaver ad gangen
  • Du kan håndtere afbrydelser i løbet af arbejdsdagen uden at miste overblikket
  • Du har nemt ved at omgås mange forskellige mennesker
  • Du har gode samarbejdsevner og ønsker at deltage i fællesskabet i afdelingen
  • Du har et bredt kendskab til Windows og Office platformene
  • Du har en solid forståelse af de nyeste teknologiske trends og værktøjer inden for IT-support og formår at omsætte denne viden til forretningsmæssig værdi
  • Du er nysgerrig, dygtig analytisk og trives i et samarbejdsorienteret miljø, hvor du bidrager engageret med din faglige indsigt.

Vi tilbyder

  • En hverdag med højt aktivitetsniveau, hvor dagene sjældent ligner hinanden
  • En hverdag med stor frihed og afveksling i opgaverne
  • En hverdag med stor indflydelse på opgavestakken
  • En socialt velfungerende afdeling.

Ansøgning

Vi oplever mangfoldighed som en fordel i vores opgaveløsning og i vores fællesskab. Derfor opfordrer vi alle til at søge.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning, hvor du beskriver netop dine færdigheder i forhold til jobbet. Send et motiveret CV til os inden ansøgningsfristen d. 24. august.

HR Partner Stine Odgaard Ranum, vil tage sig af din ansøgning

Mere information

Ønsker du mere information om jobbet, er du velkommen til at kontakte Chapter Lead, IT-udvikling, Søren Klimat på fastnet tlf. 89897490 eller mobil: 23619420. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Gem job