For­ret­nings­kon­su­lent til at omsætte kundens behov til it-løsninger i Fraud Detection & AI Solutions


Kan du bygge bro mellem kunden og udvikleren? Kan du omsætte kundens behov til konkrete it-løsninger? Og er du analytisk anlagt, men udfordrer samtidig ”plejer”? Så er du den kollega, vi søger i teamet Fraud Detection & AI Solutions.

Vil du være med til at sikre, at velfærdskronerne havner i de rigtige lommer?

I Digital Solutions får vi velfærden til at fungere. Vi spiller en afgørende rolle i digitaliseringen af det danske samfund, fordi vi står bag de systemer, der får to ud af tre velfærdskroner ud til danskerne. Vi har en ambition om at være et af Danmarks førende teknologi- og digitaliseringshuse. Det forpligter.

Derfor er vi lige nu på udkig efter en ny forretningskonsulent i teamet Fraud Detection & AI Solutions. Her anvender vi store og komplekse datasæt, effektiviserer de eksisterende systemer ved brug af ny teknologi og udvikler, i samarbejde med de tekniske sektioner, det software, der forhindrer fejl og snyd i forbindelse med udbetalingen af sociale ydelser.

Vi er innovative, og vi er et område under fortsat opbygning med stor bevågenhed og mange faglige succeser.

Som forretningskonsulent bliver din primære opgave at pleje relationerne til vores kunder, som hovedsageligt er interne og eksterne kunderådgivere i Udbetaling Danmark, Arbejdsmarkeds Erhvervssikring og rundt omkring i landets 98 kommuner. Det betyder, at du agerer brobygger mellem vores kunder og it-udviklingen og sikrer, at aftalte leverancer overholdes.

Det udmønter sig i, at du på den ene side definerer kundens behov for at identificere svindel eller effektivisere ydelsesadministrationen og på den anden side understøtter udviklingen af løsninger i samarbejde med vores data scientists, software developers og data analysts, der bruger machine learning, AI og sprogteknologi som værktøj i deres arbejde.

Det er med andre ord dig, der omsætter kundens behov til specifikke krav, så udvikleren kan bygge den rigtige løsning.

Mere konkret er det derfor dig, der:

  • varetager rollen som 1st level support og står for afdelingens kundekontakt på tværs af forskellige platforme
  • har ansvar for projektledelse og fremdrift af større og mindre udviklingsopgaver i vores agile setup, hvor der er kort fra idé til idriftsættelse
  • plejer relationen til vores kunder og sikrer, at vores leverancer til dem bliver overholdt og møder både deres behov og forventning
  • i samarbejde med juristerne sikrer de juridiske aspekter af vores løsninger.

Kan du forstå forretningen og bevare overblikket?

Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse, men det er ikke så vigtigt, hvilken specifik uddannelsesmæssig baggrund du har. Det vil være en fordel, hvis du har relevant erfaring, men det er ikke et krav. Hvis du er nyuddannet, har du desuden mulighed for at blive en del af ATP’s graduateforløb. Det kan du læse mere om her.

Dog er det vigtigste i rollen som forretningskonsulent, at du har gode samarbejdsevner og lyst til at arbejde sammen med andre faggrupper både internt og eksternt på alle niveauer. Du er analytisk anlagt og har gode formidlingsevner – både mundtligt og på skrift, som du formår at udnytte, når du skal agere brobygger mellem vores kunder og it-udviklingen.

Vi stiller høje krav til din faglighed, og du vil blive mødt af en forventning om at tage ansvar, stille spørgsmål og udvikle dig selv og de fællesskaber, du bliver en del af. Vi ved nemlig, at engagerede medarbejdere er altafgørende for, at vi når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver.

Vil du være med til at sikre Danmark den globale førertrøje?

I Digital Solutions bliver du en del af noget større. Vi råder over landets mest interessante datagrundlag og et unikt fagligt fællesskab med mere end 500 it-, data- og digitaliseringsspecialister, der blandt andet jonglerer med kode, algoritmer og AI. Vi tester, udvikler og rykker grænserne for, hvad man kan med digitalisering, automatisering, selvbetjening og brugervenlighed til gavn for samfundet.

Som forretningskonsulent bliver du mere specifikt en del af enheden Data i Digital Solutions. I dataenheden bruger vi data til gavn for fællesskabet og den enkelte dansker. Som når vi forbedrer en brugeroplevelse eller optimerer på effektiviteten af vores systemer. Det handler ikke bare om at arbejde med data, men om at få data til at arbejde for os. Så vi som samfund får mest mulig værdi ud af de data, vi som Danmarks største databank har til rådighed.

Du kan høre vores koncerndirektør, Haktan Bulut, fortælle mere om arbejdet i Digital Solutions her.

I Fraud Detection & AI Solutions indgår du i et team bestående af syv kolleger, og du får en bred berøringsflade med kolleger i andre dele af forretningen. Vi går op i godt kollegaskab og insisterer på en venlig arbejdskultur – med nær ledelse, personlig udvikling, sammenhold og sundhed.

I ATP er barren sat højt, både når det gælder ambitioner og trivsel. Vi tror på et arbejdsliv i balance. Det kræver fleksibilitet med plads til den enkelte - og det har vi.

=dig? Så send os en ansøgning

Du behøver ikke at sende os en lang ansøgning. Vi er mere interesserede i dit CV. Vi holder samtaler løbende og fjerner opslaget, når vi har fundet den rette kandidat.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Annika M. Jacobsen på tlf. 23 74 23 56.

Til annoncører, search- og rekrutteringsbureauer: ATP frabeder sig venligst uopfordrede henvendelser vedrørende annoncering af stillingsopslag og kandidater fra headhuntere og rekrutteringsbureauer. Vi ønsker heller ikke at modtage uopfordrede henvendelser vedrørende salg af tjenesteydelser og produkter i forbindelse med jobopslag. Vi beder om, at dette ønske respekteres, og at rekrutterende leder og andre medarbejdere ikke kontaktes i denne henseende.
#LI-hybrid

Gem job