For­ret­nings­spe­ci­a­list til udvikling af gode WorkZone-løsninger


Kan du omsætte forretningsbehov til WorkZone-løsninger af høj kvalitet? Og vil du være en del af et stærkt WorkZone-community i ATP, hvor vi sammen er med til at flytte grænserne for low-code konfiguration af fagløsninger? Så er det dig, vi søger.

Brænder du for forbedringer, godt samarbejde og WorkZone?

I Statens Finansielle Ordninger (SFO) i Udbetaling Danmark er vi ansvarlige for en lang række ordninger, herunder bl.a. sygedagpengeforsikring, tjenestemandspension, tilbagebetaling af SU-lån samt administration af en række statslige tilskud, lån og garantier.

Her benytter vi os af WorkZone til primært to ordninger: Tjenestemandspension og Tilskud, lån & garantier. Begge er ordninger, hvor vi ser et stort potentiale i at forbedre de eksisterende løsninger med automatiserede processer, ledelsesoverblik, integrationer m.v.

Vi er lige nu på udkig efter en forretningsspecialist i WorkZone. Dig, der i tæt samarbejde med forretningskonsulenter og kunderådgivere skal være med til at afdække udfordringer, beskrive løsningsmulighederne og prioritere indsatserne.

I jobbet bliver det også dig, der:

  • konfigurerer og tester de konkrete forbedringer i SFO´s WorkZone-løsninger
  • sørger for, at forretningskonsulenter og kunderådgivere bliver i stand til at få mest muligt ud af WorkZone-løsningerne, herunder at kunne foretage mindre low-code ændringer
  • er i tæt dialog med leverandører og med dygtige WorkZone-kolleger i andre offentlige myndigheder og private virksomheder.

Vil du være med til at skabe resultater med WorkZone?

Der kan være flere veje til jobbet som forretningsspecialist i WorkZone. Det er ikke så vigtigt, hvilken uddannelsesmæssig baggrund du har, men vi ser gerne, at du har solid erfaring med konfiguration af WorkZone og anvendelse af tilhørende komponenter som fx DCR og InterAct eller tilsvarende.

Det vigtigste er dog, at du formår at:

  • tilrettelægge gode processer, hvor du får beskrevet forretningsbehov i form af processer og forretningsregler
  • forstå og aktivt anvende mulighederne i WorkZone-platformen
  • samarbejde med andre fagligheder, der medvirker til at skabe ny it-understøttelse af en ordning, fx dataspecialister, jurister og kommunikatører
  • drive større og mindre indsatser, både selvstændigt og i samarbejde med et team.

Vi stiller høje krav til din faglighed, og du vil blive mødt af en forventning om at tage ansvar, stille spørgsmål og udvikle dig selv og de fællesskaber, du bliver en del af. Vi ved nemlig, at engagerede medarbejdere er altafgørende for, at vi når vores mål og bliver ved med at være de bedste til at løse vigtige samfundsopgaver.

Vil du arbejde med en stor og vigtig samfundsopgave?

ATP arbejder til gavn for den enkelte og for samfundet. Det gør vi, når vi varetager ATP Livslang Pension og sikrer gode, stabile afkast - og gennem effektiv administration af en række velfærdsydelser som feriepenge, pension og boligstøtte. På den måde har ATP en særlig rolle i samfundet. Det forpligter.

Du bliver mere konkret en del af enheden SFO Produktudvikling i Allerød, der sammen med kundeservice-afdelingerne i Holstebro og Frederikshavn har ansvaret for drift og udvikling af SFO-områdets ordninger. Vi er en enhed med en bred faglighed, der er sammensat af projektledere, arkitekter, forretningsspecialister, dataspecialister, systemkonsulenter, kunderådgivere og jurister.

Til dagligt vil du indgå i et lille WorkZone-team i SFO-området med en anden specialist i WorkZone, en it-arkitekt og to data-specialister og flere forretningskonsulenter. Vi går op i godt kollegaskab og insisterer på en venlig arbejdskultur – med nær ledelse, personlig udvikling, sammenhold og sundhed.

I ATP tilbyder vi et arbejdsliv i balance. Det kræver fleksibilitet med plads til den enkelte. Og det har vi. Vi ser fleksibilitet som en gensidig interesse, hvor vi sammen har fokus på trivsel, opgaveløsning og kundernes behov.

=dig? Så send os dit CV

Send os dit CV senest søndag den 31. marts. Vi behandler henvendelser løbende og forventer at holde samtaler fra uge 14.

Du kan læse mere om rekrutteringsforløbet her.

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte specialkonsulent Mia Hansen på tlf. 30 69 23 64 eller mail mhs@atp.dk eller afdelingschef Jens Krieger Røyen på tlf. 41 47 31 57 eller mail jero@atp.dk.

Til annoncører, search- og rekrutteringsbureauer: ATP frabeder sig venligst uopfordrede henvendelser vedrørende annoncering af stillingsopslag og kandidater fra headhuntere og rekrutteringsbureauer. Vi ønsker heller ikke at modtage uopfordrede henvendelser vedrørende salg af tjenesteydelser og produkter i forbindelse med jobopslag. Vi beder om, at dette ønske respekteres, og at rekrutterende leder og andre medarbejdere ikke kontaktes i denne henseende.

Gem job