Ap­pli­ca­tion Manager, der vil arbejde i kryds­fel­tet mellem it og for­ret­ning


Har du erfaring med drift af forretningskritiske systemer? Kan du varetage hele livscyklussen for applikationer? Og vil du arbejde i krydsfeltet mellem it og finans i en organisation med fokus på bæredygtighed og samfundsansvar? Så er det dig, vi søger.

Kan du varetage hele livscyklussen for vores kritiske applikationer?

I Digital Solutions i ATP spiller vi en afgørende rolle i digitaliseringen af det danske samfund, fordi vi står bag de systemer, der får to ud af tre velfærdskroner ud til borgerne i Danmark.

Lige nu søger vi en Application Manager til enheden Operations, hvor vi helt bogstaveligt sørger for, at velfærdssystemerne fungerer, og at de er velsmurte.

I jobbet som Application Manager bliver dit primære ansvar at varetage hele livscyklussen for flere af vores kritiske applikationer. Her bliver det mere konkret dig, der:

  • bidrager til drifts- og udviklingsopgaver sammen med dine kolleger
  • bistår forretningen med tekniske inputs ved nye forretningskrav og ændringer
  • griber nye muligheder for optimeringer inden for dit applikationsområde
  • sikrer best practice inden for Application Management (AM), herunder patch, sikkerhed og teknisk gæld
  • planlægger roadmaps
  • er proaktiv i din rådgivning af brugerne og forretningen.

Kan du gøre det komplekse forståeligt?

Der kan være flere veje til jobbet som Application Manager. Vi forestiller os, at du har en relevant videregående it-uddannelse, men det vigtigste er, at du har solid erfaring med applikationsudvikling eller drift på Application Manager- eller arkitektniveau.

Derudover er det centralt, at du:

  • har bredt kendskab til forskellige it-platforme, udviklings- og arkitekturprincipper
  • har kendskab til integrationer og samspil mellem applikation og databaser
  • har erfaring med eksternt leverandørsamarbejde og relationsopbygning i forretningen
  • har forståelse for Azure Cloud, herunder at migrere/transformere applikationer fra on-premise til skyen
  • tager initiativ, ansvar og er proaktiv i forhold til opgaver og muligheder
  • evner at kommunikere teknisk indhold på en letforståelig måde.

Måske har du kendskab til systemer som fx Oracle, Tivoli Workload Schedule (TWS), Managed File Transfer (MFT), SAS Information Delivery Portal (IDP) og Azure, men dette er ikke et krav.

Du er nysgerrig, analytisk, lærenem, serviceminded og formår at bevare overblikket i pressede situationer. Du formår at oversætte forretningsbehov til stabile tekniske løsninger, og du er en teamplayer, der anerkender vigtigheden af, at it-sikkerhed er en integreret del af dit arbejde

Vil du lave it til et helt land?

I Digital Solutions bliver du en del af noget større. Vi er et unikt fagligt fællesskab med mere end 500 it-, data- og digitaliseringsspecialister, der blandt andet jonglerer med kode, algoritmer og AI. Vi tester, udvikler og rykker grænserne for, hvad man kan med digitalisering, automatisering, selvbetjening og brugervenlighed til gavn for samfundet.

Du bliver en del af afdelingen Cloud & Network i Operations, som er en af i alt fem enheder i det, vi kalder Digital Solutions. Vi går op i at systemerne spiller, og hvis de ikke gør, får vi dem til det.

Du kan læse mere om Digital Solutions her.

I Cloud & Network er vi 18 kolleger, der er security-specialister, arkitekter og cloudspecialister. Her har vi fokus på godt kollegaskab og insisterer på en venlig arbejdskultur – med nær ledelse, personlig udvikling, sammenhold og sundhed.

Vi sætter barren højt, både når det gælder ambitioner og trivsel. Vi tror på et arbejdsliv i balance. Det kræver fleksibilitet med plads til den enkelte - og det har vi.

=dig? Så send os dit CV

Du behøver ikke at sende os en lang ansøgning. Vi er mere interesserede i dit CV, som du skal sende til os senest mandag den 1. april. Vi behandler henvendelser løbende og håber på opstart hurtigst muligt.

Du kan læse mere om rekrutteringsforløbet her.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Therese Kristiansen på tlf. 41 77 80 72 eller mail ten@atp.dk.

Til annoncører, search- og rekrutteringsbureauer: ATP frabeder sig venligst uopfordrede henvendelser vedrørende annoncering af stillingsopslag og kandidater fra headhuntere og rekrutteringsbureauer. Vi ønsker heller ikke at modtage uopfordrede henvendelser vedrørende salg af tjenesteydelser og produkter i forbindelse med jobopslag. Vi beder om, at dette ønske respekteres, og at rekrutterende leder og andre medarbejdere ikke kontaktes i denne henseende.

Gem job