Software Engineer til Lead Ge­ne­ra­tion & Sign-up


Kom og bliv en del af holdet i én af Danmarks største MediaTech virksomheder! TV 2s strategi for 2025 er at nå 1,3 millioner abonnenter. Den første million er allerede rundet. Vil du være med til at indfri den forventning, og sætter du en ære i at optimere den kommercielle forretning i samarbejde med dine dygtige kollegaer - så læs med her.

Vi søger en dygtig Software Engineer til vores Lead Generation & Sign-up team, som er en del af TV 2 Audience Interaction. Afdelingen er ansvarlig for udviklingen af TV 2 Play, tv2.dk og vores apps: Nyheder, Vejr, Sport og tvtid, som samlet set bruges af mere end 1 million danskere hver dag.

Om teamet

Du bliver en del af vores Lead Generation & Sign-up team med 5 kolleger. Teamet er et tværfunktionelt produktteam, som favner Designer, Product Manager, samt Udviklere. Teamet er flankeret af en Kompetenceleder, Staff Engineer og en Agile Coach alle sammen dedikeret til at supportere Lead Generation & Sign-up samt de øvrige teams i domænet Audience Interaction.

Teamets formål er at understøtte væksten af TV 2 Plays abonnentbase og forbedre kundeoplevelsen ved at optimere digitale touchpoints for nysalg, fastholdelse og opgraderinger. Teamet samarbejder tæt med funktioner som Kommerciel, CRM og Kundecentret for at sikre en stømlinet, intuitiv og sikker brugerrejse gennem vores direct-2-consumer kanaler, herunder landingssider, købs- og offboardingflow, mv. Teamets arbejde understøtter direkte TV 2s digitale vækststrategi, med et mål om at nå og overstige 1,3 millioner abonnenter på Play.

Vi værdsætter teamwork, åben kommunikation, inklusion, og en god teamkultur, hvor vidensdeling og positiv sparring er nøglen til at vi lykkes som team.

Om rollen

I rollen vil du arbejde tæt sammen med UX/UI-kompetencer for at udforske, afklare og implementere brugercentrerede løsninger, samt med TV 2s kommercielle afdeling for at optimere TV 2 Plays købsflow. Du vil derudover bidrage med nye perspektiver og tidligere erfaringer, der kan forbedre teamets samlede faglige værktøjskasse.

Dine ansvarsområder vil omfatte:

  • udvikling af Landing pages
  • udvikling af Kundecenter
  • udvikling af købsflow
  • udvikling af on- og offboardingflow
  • at bidrage til den faglige værktøjskasse i teamet

Dit arbejdssted vil primært være på TV 2s hovedkontor på Kvægtorvet i Odense.

Din profil

Vi søger en udvikler med teknisk alsidighed og solid erfaring i brugen af komplekse teknologier. Kandidaten skal have dybtgående kendskab til React, TypeScript, og Next.js, være velbevandret i API-integration og data mapping, samt have praktisk erfaring med NodeJS, GraphQL, og AWS/Cloudfront. Vores udviklingsmiljø omfatter desuden teknologier som JavaScript (primært TypeScript), anvendelse af React.js med hooks og funktionelle komponenter, server-side rendering via Next.js, styling ved hjælp af Tailwind CSS, datahentning via Apollo GraphQL og REST API'er, testning med Jest, Playwright eller Cypress, content management via Prismic, samt performance tracking gennem Adobe Analytics.Vi tilbyder et agilt arbejdsmiljø med sprints på to uger, daily standups, retrospectives og planning, alt sammen med fokus på at skabe mest mulige værdi og understøtte hinanden. Hos TV 2 prioriterer vi medarbejdertilfredshed og stræber efter en kultur, der værdsætter åbenhed og sparring blandt kollegaer.

Vi ønsker os, at du:

  • har mindst 3 års erfaring som udvikler, med en dybdegående forståelse for moderne frameworks og biblioteker.
  • kan designe og implementere brugercentrerede løsninger med fokus på sikkerhed, vedligeholdelse, skalerbarhed, og genanvendelighed.
  • har erfaring fra tidligere arbejdspladser eller anden relevant aktivitet med IT-understøttelse af kommercielle aktiviteter, herunder udvikling og optimering af købs-flows, fokus på brugerrejser og konverteringer.
  • er entusiastisk omkring at kode, at lære af andre og lære fra sig, samt er nysgerrig på at udforske nye løsninger.

TV 2 som teknologiarbejdsplads

I TV 2s teknologiske område arbejder flere end 350 medarbejdere dedikeret til at understøtte og realisere den koncernstrategiske målsætning om 1,3 millioner Play-abonnenter i 2025. Målsætningen, der udspringer af 2025-strategien 'TV 2 Play til alle', forudsætter et solidt teknologisk fundament, der gør det muligt for TV 2 også i fremtiden at levere dansk kvalitetsindhold og public service, som danskerne har let adgang til og interesse i at samles om.

TV 2 investerer derfor i disse år massivt i udviklingen og driften af hele den teknologiske værdikæde fra medieteknologi og tv-produktion til digital produktudvikling. Alt sammen med det formål at sikre, at vi imødekommer danskernes behov og forventninger i et omskifteligt marked med stigende, international konkurrence. Teknologiorganisationen er placeret i både Odense og København, og vi beskæftiger blandt andre Software Engineers, UX-designere, Product Managers, Entreprise Architects, produktionsspecialister og Data Scientists.

Søg stillingen

Du sender din ansøgning med CV via formularen nedenunder. Ansøgningsfristen er den 15. april 2024, og du kan forvente at høre fra os i umiddelbar forlængelse deraf.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte

Mikkel Nedergaard Pedersen
Competency Leader, Audience Interactions
minp@tv2.dk
24 65 30 35

Gem job