Business Relation Manager til Center for Do­mæ­nesik­ker­hed


Har du mod på at være det afgørende bindeled mellem forretningen og vores sikkerhedsfunktion? Forstår du kompleksiteten af sikkerhed og kan formidle den let til vores faglige styrelser? Så er du måske vores nye kollega.

Bliv en del af et stærkt fagligt miljø inden for sikkerhed

Center for Domænesikkerhed understøtter vores mange kolleger i Skatteministeriets koncern med at sikre et højt niveau af informationssikkerhed i de daglige opgaver og processer, driften af vores it-systemer og ikke mindst udvikling af nye it- og datadrevne løsninger. Vores opgaver spænder over risikovurderinger, teknisk sikkerhedsrådgivning, it- og sikkerhedsjura samt awareness mv.

Vi søger en kollega til BRM-funktionen, der kan være vores ansigt udadtil mod vores faglige styrelser i Skatteministeriets koncern.

Du vil indgå i Centerets BRM-team, der består af fem medarbejdere, som tilsammen varetager kontakten til og samarbejdet med Skatteforvaltningens faglige styrelser. Derudover vil du indgå i et stærkt samarbejde på tværs af Centerets teams, der understøtter en eller flere af vores fagstyrelser, ligesom du vil have et tæt samspil med de øvrige kontorer i Sikkerhedsområdet.

God forståelse for sikkerhedsområdet og forretningens behov

Dine opgaver bliver primært at:

  • skabe relationer og kundeengagement, herunder opbygge og vedligeholde tillidsbaserede relationer og engagement med centrale interessenter
  • medvirke til afdækning af kundernes behov
  • holde et godt porteføljeoverblik over og følge op på de nuværende og fremtidige opgaver og projekter, hvor sikkerhedsfunktionen medvirker
  • være bindeled mellem vores sikkerhedsfunktion og flere fagstyrelser
  • bidrage til at sikkerhed kommer på dagsordenen i vores it-boards

Det er en fordel, hvis du:

  • tidligere har arbejdet som BRM i anden kontekst, gerne i et sikkerhedsperspektiv
  • har blik for både det tekniske og forretningsmæssige perspektiv samt har forståelse for den strategiske kontekst
  • forstår kompleksiteten af sikkerhed
  • har en naturlig autoritet og evner at fungere som rådgiver overfor både medarbejdere og direktører
  • trives med at samarbejde med kolleger med mange forskellige fagkompetencer
  • gode kommunikationsevner og relationelle egenskaber
  • har erfaring fra en politisk styret organisation
  • tager individuelt ejerskab for opgaver, du tager ansvar og du får afsluttet dine opgaver

Vi tilbyder dig et godt læringsmiljø, godt kollegaskab og en fleksibel hverdag, som giver mulighed for en god work-life-balance.

Din nye arbejdsplads

Vores Center er uformelt, dynamisk og sparrende. Vi har fokus på trivsel og personlig udvikling i en hverdag med højt fagligt niveau og interessante udfordringer, når vi løfter vigtige samfundsmæssige kritiske opgaver.

Kontakt og ansættelsesvilkår

Send din ansøgning inkl. CV og evt. dokumentation for uddannelse og kompetencer via linket "Ansøg" senest mandag den 8. april 2024. Der indkaldes til samtaler løbende.

Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Der kan indgå person- og logiktests i rekrutteringsforløbet, og der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.

Du skal være opmærksom på, at din ansættelse sker under forudsætning af, at du kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEM, da du skal arbejde med klassificerede informationer og systemer. Sikkerhedsvurderingen sker på baggrund af en sikkerhedsundersøgelse, som foretages af PET.

Har du spørgsmål til stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte kontorchef Mona Møller Pedersen på telefon 72 37 75 69.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted vil være Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.


Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

’Vi sikrer velfungerende it-løsninger, så den samlede Skatteforvaltning kan løse sin opgave’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen er en tværfaglig styrelse og har til opgave at udvikle, drifte og vedligeholde nye og eksisterende it-systemer i Skatteforvaltningen, så de er stabile, sikre og omkostningseffektive.

Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, seksuel orientering, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Gem job

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Arbejdssted

Frederiksberg

Vigtige datoer

Indrykket:
22. marts 2024
Ansøgningsfrist:
8. april 2024

Job hos virksomheden