It-spe­ci­a­li­ster til MS Azure opsætning med ca. 5 mio. slut­bru­ge­re


Har du mod på at være med at designe og drifte Skatteforvaltningens store Azure infrastruktur, der understøtter en række kritiske applikationer? Brænder du for Microsoftteknologier og forretningskritisk applikationsdrift? Så er du måske den tekniker, vi søger!

Dit nye arbejdssted – Center for Infrastruktur og Cloud

Center for Infrastruktur og Cloud er en veletableret og ambitiøs driftsorganisation med ca. 45 teknikere, der står for alt håndtering af infrastruktur i to topmoderne datacentre og i public cloud. Vi er med i alle dele af processen; fra design af løsninger for systemer og projekter, til daglig drift, fejlfinding og performance tuning. Vi har et tæt samarbejde med de øvrige kontorer, som består af 170 kolleger dedikeret til infrastruktur, drift og udvikling, med stort setup på hele infrastrukturen og dermed masser af viden og kompetencer at trække på og lære fra. Vi har et godt klima i kontoret, lav personaleomsætning, og hvor der er plads til forskellighed, en god og imødekommende stemning.

Vi søger

Vi søger teknikere med stærke kompetencer inden for Microsoft Enterprise/Azure -løsninger, og du vil komme til at arbejde med alle de nyeste teknologier på området. Du vil blive en del af Azure Teamet.

Du vil komme til at arbejde med løsningsdesign, drift, vedligehold og videreudvikling af vores MS Azure platform og applikationer, og du bliver en del af et engageret og specialiseret team, som supporterer vores projekter, DevOps og brugere, og hvor driften afvikles fra både eget datacenter samt i Azure. Du vil få stort ansvar og deltager i teamets beslutninger. Det forventes desuden, at du vil kunne være en aktiv i etablering og optimering af nuværende og fremtidige løsninger.

Opgave

Dit ansvar og fokus bliver at håndtere Azure baserede systemer, DDOS-værn, databaser, overvågningsværktøjer, VMware mv.

Hverdagen er varieret, og du vil løbende blive involveret i både projekter, og et bredt spektrum af større og mindre ad hoc-opgaver, hvor såvel dine personlige som dine faglige kompetencer kommer i spil. Du vil få gode muligheder for at udvide dine kompetencer.

Du får et tæt samarbejde med en række interne it-specialister. Du vil desuden få en bred kontaktflade med interne system ejere, arkitekter, leverandører m.m.

Som del af jobbet indgår du i et vagtteam på tilkald.

Om vores nye kollega

Du trives i en rolle, hvor du både arbejder selvstændigt og tæt sammen med dit team. Som person er du god til at kommunikere og kan lide at skabe relationer. Du er struktureret, følger op, er god til planlægning og trives med mange bolde i luften. Du motiveres af at have ansvar og kan drive mange typer opgaver på samme tid.

Vi søger teknikere med nogle års erfaring med Microsoftteknologier. Det vil det blive betragtet som fordel, hvis du har relevante certificeringer og et godt kendskab til Azure.

Vi vil sammensætte et uddannelsesforløb, der sikrer dig de specifikke kompetencer du evt. mangler for at udføre dine kommende opgaver.

Kontakt og ansættelsesvilkår

Send din ansøgning med CV og relevante dokumenter via linket ”Ansøg” senest den 28. april 2024.

Vi afholder løbende samtaler. Ansættelse er hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige. Der kan indgå en logik- og personanalyse i rekrutteringsforløbet.

Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest.

Du skal være opmærksom på, at din ansættelse sker under forudsætning af, at du kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsgraden HEM, da du skal arbejde med klassificerede informationer og systemer. Sikkerhedsvurderingen sker på baggrund af en sikkerhedsundersøgelse, som foretages af PET.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Jens Raakjær Vind på telefon 7237 5812.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Ansættelsesområdet er skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit arbejdssted bliver Osvald Helmuths Vej 4, 2000 Frederiksberg.


Om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

’Vi sikrer velfungerende it-løsninger, så den samlede Skatteforvaltning kan løse sin opgave’

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen er en tværfaglig styrelse og har til opgave at udvikle, drifte og vedligeholde nye og eksisterende it-systemer i Skatteforvaltningen, så de er stabile, sikre og omkostningseffektive.

Vores medarbejdere er fagligt kompetente og specialiserede og samtidig i stand til at arbejde tæt sammen med andre fagligheder på tværs af Skatteministeriet. Kun gennem et stærkt fagligt fællesskab på tværs af fagområderne kan vi lykkes med den omfangsrige og komplekse opgave, vi har.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Udviklings- og Forenklingsstyrelsen på www.ufst.dk.

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, seksuel orientering, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Gem job

Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Arbejdssted

Frederiksberg

Vigtige datoer

Indrykket:
5. april 2024
Ansøgningsfrist:
28. april 2024

Job hos virksomheden